اخبار داغ

فرماندار اردستان:

کاهش۶۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در اردستان

کاهش۶۶ درصدی تصادفات منجر به فوت در اردستان
فرماندار اردستان گفت: تصادفات منجر به فوت امسال شهر اردستان یک مورد بوده که نسبت به ۳نفرفوتی سال گذشته ۶۶ درصد کاهش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ علیرضا غیور امروز در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری اردستان اظهار کرد: 90 درصد تصادفات شهرستان اردستان در محورهای اصلی صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: 18 کشته در سه سال گذشته مربوط به محور پلیس راه اردستان تا محور روستای ظفرقند بوده که ششمین محور پرخطر در استان اصفهان شناخته شده است.

,

فرماندار اردستان گفت: تصادفات منجر به فوت امسال شهر اردستان یک مورد بوده که نسبت به 3نفرفوتی سال گذشته 66 درصد کاهش داشته است.

,

غیور با بیان اینکه در محور ترانزیت اردستان در هشت ماهه اول امسال شش فقره تصادف منجر به فوت 10نفر شده است، تصریح کرد: تصادف منجر به فوت در سال گذشته 50 درصد کاهش داشته است.

,

وی همچنین خاطرنشان کرد: در آذرماه نسبت به ماه قبل واژگونی خودرو زیاد بوده که همه با بی احتیاطی یا خواب آلودگی رانندگان همراه بوده است.

,

فرماندار تاکید کرد: پلیس راه می تواند با افزایش گشت های متعدد نسبت به کاهش تصادفات و کاهش سرعت وسائل نقلیه برون شهری اقدام کند.

,

غیور افزود: با توجه به باریک بودن خیابان مسجد جامع و بار ترافیکی این خیابان تابلو دو طرف پارک ممنوع و تابلو حمل با جرثقیل به زودی نصب خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: در دو ماه گذشته تعداد 20 مدرسه روستایی با همکاری آموزش و پرورش آموزش های راهنمایی و رانندگی ویژه کودکان را فرا گرفته اند.

,

فرماندار اردستان نسبت به سرویس های مدارس که رعایت ظرفیت مجاز را نمی کنند هشدار داد تا با نظارت راهنمایی و رانندگی با آن ها برخورد قانونی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه