اخبار داغ

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان

احداث شهرک صنعتی بشاگرد تا پایان سال97/ 7000 فرصت شغلی در هرمزگان ایجاد می شود

احداث شهرک صنعتی بشاگرد تا پایان سال97/ 7000 فرصت شغلی در هرمزگان ایجاد می شود
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان از احداث ناحیه صنعتی در بشاگرد با زیربنای 21 هکتار با هدف محرومیت زدایی و جذب صنتعگران به شرق استان تا پایان سال 97 خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بشاگرد نیوز،سیدامیر امیری زاد، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان بشاگرد از احداث منطقه صنعتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: فاز اول شهرک صنعتی بشاگرد به مساحت پنج هکتار تا پایان سال 1397 با هدف سوق دادن صنعتگران به سمت بشاگرد احداث می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بشاگرد نیوز,

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان، افزود: در حال حاضر از 24 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب19  مورد آن در سطح شهرستان های استان هرمزگان  در حال فعالیت هستند.

,

امیری زاد تصریح کرد: در تمام شهرستان های استان به جز بشاگرد، جاسک و مناطق آزاد شهرک و نواحی صنعتی وجود دارد که این شهرستان هم در زمره یکی از شهرک ها و نواحی صنعتی  مصوب است.

,

وی ادامه داد: در سال 1391 ناحیه صنعتی بشاگرد مصوب شد که در حال حاضر به دنبال آماده سازی زیر ساخت های لازم جهت سرمایه گذاری هستیم تا به نوعی به توزیع متوازن صنعت و اشتغال در استان کمک شود.

,

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان در خصوص نواحی فعال صنعتی در سطح استان، تصریح کرد: در 19 شهرک صنعتی در حال فعالیت 422 طرح صنعتی به بهره برداری رسیده  که در پی آن 5 هزارو 380 نفر مشغول به کار در این شهرک ها هستند.

,

امیری زاد در ادامه از ایجاد 7000 شغل جدید به واسطه بهره برداری از بقیه طرح های شهرک های صنعتی در سطح استان خبر داد.

,

وی با بیان اینکه احداث ناحیه صنعتی بشاگرد از مصوبات دولت دهم است، اظهار کرد: این طرح با هدف محرومیت زدایی با زیربنای 21 هکتار مصوب شده که برای آغاز کار مطالعات مکان یابی تا حدودی انجام و به دنبال عملیات اجرایی احداث این ناحیه هستیم.

,

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان با بیان اینکه در مرحله اول پنج میلیارد ریال جهت فاز اول این ناحیه صنعتی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این بودجه که قرار است از محل ماده 180 برای ساخت این ناحیه صنعتی اختصاص داده شود که برای انجام مطالعات و ایجاد زیر ساخت های ضروری منطقه است.

,

امیری زاد مهم‌ترین قسمت انجام عملیات زیر ساختی را احداث سیل بند در این ناحیه صنعتی دانست و افزود: 21 هکتار اراضی در اختیار این شرکت برای احداث این ناحیه صنعتی قرار داده شده که شامل 50 قسمت اعم از کارگاهی،صنعتی، شیمیایی، برق و الکتریکی و سلولزی است.

,

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان در پایان از ایجاد 600 شغل برای مردم بشاگرد خبر داد و آن را موقعیتی مناسب برای کاهش آمار بیکاری در این شهرستان دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه