اخبار داغ

اعزام ۱۲۰دانش آموز دختر تیران و کرون به اردوی راهیان نور+تصاویر

اعزام ۱۲۰دانش آموز دختر تیران و کرون به اردوی راهیان نور+تصاویر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: ۱۲۰ نفر از دانش آموزان متوسطه دوم دختر شهرستان با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی در قالب سه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ علیرضا مرزبان در گفتگویی اظهار کرد:  ۱۲۰ نفر از دانش آموزان متوسطه دوم دختر شهرستان از مدارس دکتر حسابی،حاج رضا مظاهری،زهرائیه و حضرت مریم با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه این اعزام  در قالب سه دستگاه اتوبوس انجام شد، گفت: دانش آموزان با بدرقه مسئولان آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به این اردو اعزام شده و طی مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله شلمچه، اروند کنار و موزه خرمشهر بازدید می کنند.

,

وی ادامه داد: سرپرست و روحانیان کاروان، دانش آموزان را در این سفر همراهی کرده و برنامه های فرهنگی مختلفی برای آنها اجرا می کنند.

,

مرزبان با اشاره به اهمیت حضور دانش آموزان در اردوهای راهیان نور، اذعان کرد: پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی به آسانی و ارزان به دست نیامده و این اردوها به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و شکوه و عظمت این دفاع مقدس انجام می شود.
وی با بیان اینکه باید از معارف دوران دفاع مقدس به بهترین وجه بهره برد، افزود: شهدا شما دانش آموزان را طلبیده اند تا از نزدیک وجود آن ها را حس کرده و مکان هایی که برای حفظ خاک و ناموس ایران اسلامی هزاران شهید داده است را از نزدیک مشاهده کنید.

,
,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان یادآور شد: 80 نفر از دانش آموزان دختر تیران و کرون در ماه آبان به اردوی راهیان نور اعزام شدند و دانش آموزان پسر در آینده ای نزدیک اعزام خواهند شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه