اخبار داغ

رئیس شورای شهر کوار: تکلیف مطالبات کارگران شهرداری را به زودی مشخص می کنیم

رئیس شورای شهر کوار: تکلیف مطالبات کارگران شهرداری را به زودی مشخص می کنیم
دادرس شاد گفت: تکلیف مطالبات کارگران شهرداری و پیمانکاران فضای سبز و خدمات شهری را به زودی مشخص می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهارکوار، در پی تجمع اعتراضی امروز صبح کارگران فضای سبز و خدمات شهری شهرداری کوار نسبت به عدم پرداخت حقوق 4 ماه اخیر خود توسط پیمانکار و شهرداری، جهانبخش دادرس شاد رئیس شورای شهر کوار در گفتگو با بهارکوار با تأکید بر دغدغه اعضای شورای شهر نسبت به استیفای حقوق کارگران شهرداری، گفت: کارگران مطالبه به حقی دارند و در جلسه با پیمانکاران فضای سبز و خدمات شهری به ایشان تأکید کرده‌ایم که باید حقوق و دستمزد کارگران را به موقع پرداخت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارکوار,

 

,

دادرس شاد افزود: طبق قرارداد، پیمانکار همیشه می بایست حقوق دو ماه خود را پرداخت کرده باشد و سپس نسبت به مطالبه آن از شهرداری اقدام کند ولی با روال فعلی، تکلیف پیمانکاران را نهایتاً تا 10 روز آینده مشخص می کنیم.

,

 

,

رئیس شورای شهر با تشکر از شهردار کوار نسبت به پرداخت 3 ماه حقوق معوق کارگران در ماه های گذشته گفت: شهرداری را موظف کرده‌ایم که تا استیفای تمام حقوق کارگران تمام پروژه های عمرانی خود را متوقف و حتی اگر لازم باشد نسبت به فروش زمین های شهرداری اقدام کند.

,

 

,

دادرس شاد ادامه داد: از زمان روی کار آمدن شورای دور پنجم که سه ماه می باشد، حقوق 2 ماه کارگران را پیگیری و پرداخت کرده ایم و مقرر شده حقوق یک ماه دیگر را امروز پرداخت کنند و تلاش می کنیم تا پایان سال حقوق ایشان به روز شود.

,

 

,

شایان ذکر است سید حجت حسینی نایب رئیس شورای شهر نیز در تاریخ 22 آبان 96 در گفتگو با بهارکوار از مهلت سه روزه شورا به پیمانکار جهت پرداخت معوقات حقوق کارگران خبر داده بود و امیدواریم این بار تصمیمی جدی برای تحقق مطالبه به حق این قشر زحمت کش صورت گیرد.

,

 

,

بهارکوار همچنان پیگیر مطالبات کارگران شهرداری در ماه های آینده خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه