اخبار داغ

از طریق کمیته امداد استان؛

کمک دو میلیاردو500 میلیون تومان اردبیلی ها به زلزله زدگان کرمانشاه

کمک دو میلیاردو500 میلیون تومان اردبیلی ها به زلزله زدگان کرمانشاه
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: اردبیلی‌ها بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان به زلزله‌زدگان کرمانشاهی کمک کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از نیکوکاران اردبیلی 200 میلیون تومان به ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان کرمانشاهی کمک کرده است، گفت: این خیر تمامی موجودی بانکی خود را به مردم آسیب‌دیده از زلزله کرمانشاه اهدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه اردبیلی‌ها بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان به زلزله‌زدگان کرمانشاهی کمک کرده‌اند، افزود: با توجه به برودت هوای سرد و بارش برف و یخبندان، اردبیلی‌های نیکوکار با تهیه البسه گرم و چادر به کمک مردم زلزله‌زده کرمانشاه شتافته‌اند که تاکنون 13 محموله از کمک‌های مردمی این استان به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

,

دشتی با اشاره به اینکه نیکوکاران اردبیلی بیش از 330 میلیون تومان به‌صورت نقدی برای ساخت، تعمیر و بهسازی مسکن به زلزله‌زدگان کرمانشاهی کمک کرده‌اند، افزود: همچنان شاهد اهدای کمک‌های خیران این استان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه هستیم که در سایه این کمک‌ها ساخت سرپناه مناسب برای آنها سرعت خواهد گرفت.

,

مدیرکل کمیته امداد این استان با بیان اینکه شماره‌حساب ۹۹۹۹ نزد بانک ملی برای اهدای کمک‌های نقدی به زلزله‌زدگان کرمانشاهی در نظر گرفته شده است، گفت: مردم خیر و نیکوکار این استان می‌توانند وجوه اهدایی خود را برای ساخت مسکن و تهیه اقلام موردنیاز زلزله‌زدگان به این شماره‌حساب واریز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه