اخبار داغ

مشاور وزیر امور خارجه ایران:

جنگ با صهیونیست‌ها خیلی ساده‌تر از داعش است / قصد خون‌ریزی نداریم اما ازحقوق ملت فلسطین دفاع می‌کنیم

جنگ با صهیونیست‌ها خیلی ساده‌تر از داعش است / قصد خون‌ریزی نداریم اما ازحقوق ملت فلسطین دفاع می‌کنیم
مشاور وزیر امور خارجه ایران گفت: داعشی‌ها به صحنه آمده بودند تا کشته شوند چرا که تصور می‌کردند که بهشت، آماده پذیرایی از آن‌هاست، صهیونیست‌ها برای ماندن و چپاول آمده‌اند و جنگ با آن‌ها خیلی ساده‌تر از جنگ با داعش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، شیخ‌الاسلام مشاور وزیر امور خارجه ایران در حاشیه اجتماع جوانان مدافع حریم قدس در میدان فلسطین تهران اظهار کرد: من می‌خواهم از همه کشورهای اسلامی و روسایشان درخواست کنم، ما از قدرت بی‌نظیری برخوردار هستیم؛ ما توانایی داشتیم که این تروریست وهابی را سرکوب کنیم؛ اگر عده‌ای برای دفاع از حرم نوه پیامبر(ص) حرکت کردند، آیا این‌ها حاضر نیستند برای دفاع از مسجدالاقصی و حرم ابراهیمی در صحنه حاضر شوند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شیخ‌الاسلام,

شیخ الاسلام خاصیتی با بیان اینکه در مسجدالاقصی وجود دارد که حتی در مسجدالحرام نیست گفت: آیا مسلمان‌ها و دلدادگان اسلام آمادگی ندارند تا برای دفاع از قدس به صحنه بیایند؟ ما نیروی قدس در جمهوری اسلامی را برای آزادی قدس تشکیل داده‌ایم، آیا پارلمان‌های کشورهای اسلامی نباید اجازه دهند که برخی از افراد رزمی آن‌ها برای دفاع از قدس اعزام شوند؟ آیا این‌ها نباید به خواست ملت‌هایشان لبیک بگویند؟

,

وی افزود: آیا سردار سلیمانی که با فرماندهی ارتش چندین ملت مختلف اتفاق بزرگی را در دفاع از حرم اهل بیت(ع) رقم زد، نمی‌تواند چنین ارتشی را برای بازپس‌گیری قدس تشکیل دهد؟ آیا ما نمی‌توانیم نیروهایمان را تجهیز کنیم؟

,

مشاور وزیر امور خارجه ایران بیان کرد: آیا دیپلماسی ما نباید این قدرت را دست بگیرد و به طرف مقابل بگوید که این توانایی عظیم آماده جانبازی و شهادت است؟ ما قصد خون‌ریزی نداریم ولی از مقدساتمان و حقوق ویژه ملت فلسطین دفاع می‌کنیم.

,

شیخ الاسلام اذعان داشت: داعشی‌ها به صحنه آمده بودند تا کشته شوند چرا که تصور می‌کردند که بهشت، آماده پذیرایی از آن‌هاست. صهیونیست‌ها برای ماندن و چپاول آمده‌اند و جنگ با آن‌ها خیلی ساده‌تر از جنگ با داعش است.

,

وی عنوان کرد:سردار سلیمانی! شما وعده نابودی داعش در سه ماه را دادید اما کار آن‌ها را در ۲ ماه تمام کردید؛ آیا اکنون نمی‌توانید وعده فرمانده‌تان مبنی بر نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده را در ۲۰ سال عملی کنید؟

,

انتهای پیام/ م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه