اخبار داغ

رئیس هیئت کنگ فو نطنز:

مسابقات کشوری کونگ فوتوآ سنتی در رده پیشکسوتان و خردورزان در طرق رود برگزار می شود

مسابقات کشوری کونگ فوتوآ سنتی در رده پیشکسوتان و خردورزان در طرق رود برگزار می شود
رئیس هیات کنگ فو شهرستان نطنز گفت: مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان و خردورزان، در بخش آقایان و در رشته ممای یا اجرای فرم، امسال برای نخستین بار در شهر طرق رود از توابع شهرستان نطنز برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ببه نقل ازآوای نطنز؛ رضا مالکی امروز در گفتگو یی اظهار کرد: مسابقات کشوری کونگ فو بسته به نظر، شرایط خاص و مجوز فدراسیون برگزار می شود و شهرستان نطنز نیز تاکنون چهار بار میزبانی مسابقات کشوری را بر عهده داشته است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

رئیس هیات کونگ فو شهرستان نطنز افزود: مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان و خردورزان، در بخش آقایان و در رشته ممای یا اجرای فرم، امسال برای نخستین بار در شهر طرق رود از توابع شهرستان نطنز برگزار خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: با دیدار مسئولان ورزشی شهرستان با رئیس شورای اسلامی و شهردار شهر طرق رود مقرر شد افتتاحیه این مسابقات پنج شنبه شب ۲۳ آذر خواهد بود، مسابقات از ساعت ۸:۰۰ جمعه ۲۴ اذر شروع و تا عصر ادامه خواهد یافت.

,

مالکی با اشاره به این که این مسابقات در سالن ورزشی شهید علی اصغر معلم این شهر برگزار می شود، تاکید کرد: کلیه امکانات مرتبط با برگزاری مسابقات تهیه شده و تمهیدات لازم برای میزبانی مناسب اندیشیده شده است.

,

وی با بیان این که ورزشکاران از شهر های مختلف کشور در این مسابقات شرکت می کنند، ابراز امیدواری کرد تا برگزاری این مسابقه ها بتواند گام موثری در راه معرفی نام شهر طرق رود در سطح کشور و توسعه ورزش کونگ فو در این شهر و همچنین حمایت از ورزشکاران این رشته در رده های آقایان و بانوان باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه