اخبار داغ

سرپرست اداره راهداری اردستان:

طرح زمستانه اداره راهداری اردستان آغاز شد

طرح زمستانه اداره راهداری اردستان آغاز شد
سرپرست اداره راهداری اردستان گفت: طرح زمستانه اداره راهداری اردستان شروع شده که اکیپ راهداری در دو نقطه روستای بغم و روستای ظفرقند با امکانات همچون گریدر، لودر، و نمک پاش مستقر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان، احمد کاشکی گفت با توجه به تامین امنیت خودروها در محورهای حوزه اردستان که دچار خطر بیشتری است تعداد ۳۰۰قطعه گاردریل درخواست شده که به زودی نیمی از آن تحویل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان, صبح اردستان,

وی افزود: طرح زمستانه اداره راهداری اردستان شروع شده که اکیپ راهداری در دو نقطه روستای بغم و روستای ظفرقند با امکانات همچون گریدر، لودر، و نمک پاش مستقر هستند.

,

سرپرست اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: برای رفاه حال مردم و رانندگانی که از این محورها عبور می کنند سه هزار تن شن و نمک آماده شده تا با بروز بارش برف بتوانیم خدمات خوبی را ارائه کنیم.

,

کاشکی با بیان اینکه یک نقطه حادثه خیز در هشت کیلومتری روستای ظفرقند در جاده ترانزیت وجود داشته، تصریح کرد: با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال این نقطه برطرف شده است.

,

وی تاکید کرد: همچنین تعمیر پل زیر گذر ابتدایی جاده اردستان زواره با اعتباری بالغ بر ۵۶۰میلیون ریال تامین شده و در حال اتمام است.

,

سرپرست اداره راهداری و امور حمل و نقل جاده ای اردستان خاطرنشان کرد: اعتبارهایی که برای تعمیرات تا کنون هزینه شده توسط استان تأمین شده است.

,

کاشکی همچنین در خصوص مصرف گازوئیل با توجه به فصل سرما اعلام کرد: سهمیه این شهرستان برای راهداری ماهیانه ۱۸ هزار لیتر بوده که از طریق استان این مقدار به ۱۲ هزار لیتر کاهش پیدا کرده و موجب مشکلات عدیده ای شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه