اخبار داغ

امام جمعه سپیدان خبرداد؛

اهدا ۱۸ مسکن ویژه محرومین توسط ستاد محرومیت زدایی

اهدا ۱۸ مسکن ویژه محرومین توسط ستاد محرومیت زدایی
امام جمعه شهرستان گفت :تعداد1۸ مسکن ویژه محرومین شهرستان که توسط ستاد محرومیت زدایی شهرستان بنا شده به زودی کلید منازل تحویل آنها خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛امام جمعه شهرستان، به همراه رئیس بنیاد مسکن سپیدان و دبیر ستاد محرومیت زدایی از مراحل پایانی برخی منازل محرومین که توسط ستاد محرومیت زدایی شهرستان بنا شده است بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه سپیدان طی این یازدید گفتند: این ستاد از سال ۹۴ تشکیل و شروع به فعالیت کرده است که طی این مدت به منازل بسیاری از نیازمندان شهرستان بازدید به عمل آمد و با توجه به داشته ها و برنامه ریزی از سوی نهاد امامت جمعه شهرستان و کارشناسان ساختمانی اقدام به ساخت ۲۰ منزل مسکونی جهت نیازمندان و محرومین شد که اعتبار ساخت آنها از طریق برخی از خیرین و تامین بخشی از هزینه ها توسط کمیته امداد که افراد تحت پوشش کمیته بودند، تامین و صورت گرفت و با توفیق خداوند و عنایت امام زمان توانستیم ۱۸ منزل را بنا کنیم که ان شاء الله به زودی کلید ۱۸ منزل را تحویل محرومین خواهیم داد.

,

حجت الاسلام موسوی انور در ادامه اظهار داشت: در هر منزل بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده که در مجموع ۷میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که بخش اعظم آن توسط خیرین تامین شده است.

,

ایشان در ادامه بازدید نیم روزه از منطقه کمهر و مارگون از ساخت مسجد جوبخله و بین راهی مارگون خبر داد و گفت: با اتمام مراحل پایانی ساخت مسجد جوبخله ان شاء الله به زودی هم صدای اذان در مسجد تازه بنا شده در این روستا پخش خواهد شد و مسجد بین راهی مارگون هم مراحل ابتدایی ساخت را طی می کند که با توجه به فرا رسیدن فصل سرمای شدید و بارش برف در این منطقه ممکن است به طول انجامد و اتمام بنا به فصل بهار موکول شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه