اخبار داغ

همایش مهدویت دربیضا برگزارشد

همایش مهدویت دربیضا برگزارشد
به منظور ترویج فرهنگ مهدویت در بین دانش آموزان به همت موسسه قرآنی آرمانشهرمهدوی همایشی با عنوان یگانگی در پرورش با رویکرد پرورش مهدوی توحید مبنا در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش بیضا برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛به منظور ترویج فرهنگ مهدویت در بین دانش آموزان به همت موسسه قرآنی آرمانشهر مهدوی همایشی با عنوان «یگانگی در پرورش»  با رویکرد «پرورش مهدوی توحید مبنا» در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش بیضا برگزارشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

دراین همایش علیرضا زارع رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه بیضا براهمیت ترویج فرهنگ مهدویت وانتظار در بین دانش آموزان تاکید کرد وگفت:با توجه به وضعیت موجود وفعالیت های مخرب شبکه های مجازی وترویج فرهنگ غلط غرب باید دستگاه های فرهنگی به ویژه موسسات قرآنی به منظور مقابله با این فعالیت ها تمهیدات لازم را بیندیشندوبا برگزاری همایش هایی مانع از تخریب تفکر نوجوانان وجوانان شوند.

,

زارع درخصوص برگزاری همایش مهدویت خواستار تدوین و تبیین فرهنگ مهدویت در بین اقشار مختلف جامعه شد و افزود: با عنایت به دغدغه های رهبری در خصوص فرهنگ باید تلاش بیشتری در توسعه فرهنگ دینی شود و دستگاه های فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه ای به ترویج و توسعه فرهنگ مهدویت داشته باشند.
وی افزود:با توجه به تلاش دشمنان و هجمه فرهنگی و رسانه ای در خصوص تخریب جوانان و نوجوانان، برگزاری چنین همایش هایی عاملی مهم در بیداری اسلامی است.
رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه بیضا با اشاره به لزوم تلاش مسوولان در خصوص شناخت ابعاد مختلف امام عصر (عج) گفت: متاسفانه  براساس غفلت‌های فرهنگی، آموزه های دینی و خصوصاً مهدویت تا حدودی مهجور ماند، و براساس اسناد موجود، دشمن هم از این فرصت استفاده کرد و با راه‌اندازی افراد و فرقه‌های شبه عرفانی یا به اصطلاح مدعیان کاذب عرفان و معنویت، سعی کرد خلأ موجود را با خوراک مسموم و جاهلی خود پر کُند.

,
,
,

درادامه کلیپ نجوا توسط دانش آموزان عضوموسسه قرآنی آرمانشهر بیضا اجرا شد سپس  حجه الاسلام فاطمی امجد به تشریح فرهنگ مهدویت وانتظار پرداخت وگفت: اگر به اندازه خردلی در ایمان ما شرک وجود داشته باشد از رسیدن به راه رستگاری وبرکات معنوی الهی محروم هستیم بنابراین نباید در ایمان مابه ذات باری تعالی ذره ای شک وتردید وشرک وجود داشته باشد.در ادامه سخنرانی های از علما ومتفکران اسلامی پیرامون مهدویت از طریق ویدئو پخش شد.این همایش با همکاری معاونت پرورشی وموسسه قرآنی آرمانشهر مهدوی بیضا برگزارشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه