اخبار داغ

فرماندار سپیدان:

سپیدان ظرفیت های بالایی درتولید و صنعت دارد

سپیدان ظرفیت های بالایی درتولید و صنعت دارد
فرماندار سپیدان در حاشیه با اشاره به پتانسیل وظرفیت بالای شهرستان در حوزه صنعت ،اظهارداشت:شهرستان سپیدان ظرفیت های زیادی در تولید و صنعت داراست و باید با فعال سازی این پتانسیل به رونق و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد آن کمک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛به منظور حمایت وبررسی مسائل ومشکلات واحد های تولیدی واقع در شهرک صنعتی ملوسجوان بیضا؛ شیبر زارع خفری فرماندارشهرستان سپیدان وجمعی از مسئولین محلی از شرکت AAC طراحی ،مهندسی وتولید کننده انواع کندانسورهای هوا خنک تک ردیفه بازدیدواز نزدیک به بررسی مسائل ومشکلات این واحد تولیدی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

در ابتدای این بازدید کاوه خیری دیزجی مدیر این شرکت گفت:  دراین واحد تولیدی دو شیفت کاری ودر مجموع برای 150 نفر ایجاد اشتغال شده وظرفیت تولیدات این واحد سالانه برای ده واحد انواع دستگاه های  کندانسورهای  هوا خنک تک ردیفه برای صنایع نیروگاهی وپترو شیمی را دارد که درصورت حمایت دولت در پرداخت تسهیلات می شود این ظرفیت را تا دوبرابر افزایش داد.

,

فریدونی رییس اداره صنعت معدن و تجارت هدف از این برنامه را رصد و پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان اعلام داشت وافزود:با توجه به حضور مدیران شهرستان در واحدهای صنعتی بهتر با روند مشکلات واحدها آشنا گشته و دراین بازدیدها مشکلاتی که در سطح حوزه شهرستان قابل پیگیری باشند رفع و مرتفع خواهند گشت .

,

شبیر زارع خفری فرماندار سپیدان در این بازدید با اشاره به پتانسیل وظرفیت بالای شهرستان در حوزه صنعت ،اظهارداشت:شهرستان سپیدان ظرفیت های زیادی در تولید و صنعت داراست و باید با فعال سازی این پتانسیل به رونق و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد آن کمک کرد.

,

شبیر زارع خفری بر لزوم حمایت و توسعه واحدهای تولیدی وصنعتی شهرستان در راستای رونق اشتغال تاکید کرد و اظهارداشت: حمایت و توسعه واحدهای تولیدی در راستای رونق اشتغال امری ضروری است زیرا اگر شرکت های تولید کننده بتوانند با حداکثر ظرفیت خود کار کنند، و واحد های نیمه فعال و فعال نیز بتوانند با حمایت همه جانبه شروع به کار کنند، گام بزرگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برداشته خواهد شد و این موضوع از اولویت های دولت است که با برنامه ریزی و کار کارشناسی و با جدیت تمام در حال رسیدگی است.

,

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم با همدلی و هم افزائی همه مسئولین بتوانیم اشتغال پایدار با حمایت از تولیدکنندگان که یکی از دغدغه های مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولتمردان می باشد را در شهرستان شاهد باشیم.

,

گفتنی است، واحد تولیدی صنعتی نوین کولر؛ انواع کولرهوایی آبان تولید کننده مخازن و تجهیزات تحت فشار می باشد که با ایجاد اشتغال جهت ۱5۰ نفر در شهرک صنعتی ملوسجان به فعالیت مشغول می باشند.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه