اخبار داغ

مدیرآموزش وپرورش سپیدان خبرداد؛

اهداهشت کانکس به زلزله زدگان ازطرف فرهنگیان سپیدان

اهداهشت کانکس به زلزله زدگان ازطرف فرهنگیان سپیدان
مدیرآموزش و پرورش شهرستان سپیدان از اهدا 8 دستگاه کانکس توسط فرهنگیان سپیدان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛ به دنبال وقوع زلزله در استان کرمانشاه، هموطنان در اقصی نقاط کشور تلاش کرده اند به یاری زلزله زدگان بشتابند. از همین رو، هر نهاد و سازمانی به فراخور امکاناتی که در توان دارد، نسبت به ارسال هدایای نقدی و غیر نقدی به مناطق زلزله زده اقدام کرده است.ازاین رو فرهنگیان شهرستان سپیدان در حرکتی خداپسند تعداد 8 کانکس به همراه مقدار قابل توجهی کمک های نقدی به مردم این مناطق کمک کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مارگون,

سعید مهبودی مدیرآموزش و پرورش شهرستان سپیدان  درگفتگو با خبرنگارماازاهدا 8 دستگاه کانکس توسط کمک های فرهنگیان آموزش و پرورش این شهرستان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

,

مدیر آموزش و پرورش سپیدان گفت: مجموعه آموزش و پرورش سپیدان با همکاری دانش آموزان، همکاران فرهنگی، اقدام به خرید وتجهیزهشت کانکس و اهدا آن به زلزله زده گان کرمانشاه کند.

,

 مهبودی اظهار کرد: پس از اعلام خبر جمع آوری وسایل و مواد مورد نیاز آسیب دیدگان در حادثه زلزله در غرب کشور، کارکنان، فرهنگیان سپیدان نیز در کنار سایر مردم نوع دوست اقدام به اهدای لوازم ضروری زلزله زدگان در مدارس و اداره آموزش و پرورش  سپیدان کردند.

,

مدیر آموزش و پرورش سپیدان، افزود: باتلاش مجموعه آموزش و پرورش شهر و با همکاری کارکنان، فرهنگیان، دانش آموزان بالغ بر 200 میلیون ریال کمک های نقدی آن ها جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شد.

,

وی با اشاره به خبرهای دریافتی مبنی بر نیاز زلزله زدگان کرمانشاه به کانکس، گفت: مجموعه آموزش و پرورش سپیدان ، با همکاری همکاران فرهنگی، اقدام به خرید تعداد 8 کانکس وتجهیزآنها واهدا آن به زلزله زده گان کرمانشاه کند.

,

مدیر آموزش و پرورش سپیدان ابرازامیدواری کرد تا این اقدام دانش آموزان و فرهنگیان آن هم با توجه به وضعیت آب و هوا در آن منطقه بتواند قدری از مشکلات مردم زلزله زده را کاهش دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه