اخبار داغ

اجرای نمایش موزیکال «دیوان تئاترال» از امشب به مدت 53 شب

اجرای نمایش موزیکال «دیوان تئاترال» از امشب به مدت 53 شب
نمایش موزیکال «دیوان تئاترال» به مدت 53 شب در فراهنگسرای ترافیک به روی صحنه می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، عباس ثانی امشب در نشست خبری نمایش «دیوان تئاترال» عنوان کرد: این نمایش یک نمایش موزیکال است که توسط گروه نمایشی «پدرام» به مدت 53 شب در فرهنگسرای ترافیک اجرا می شود که این زمان طولانی برای یک اجرا و تقریبا برای اولین بار است در مشهد اتفاق می افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس،,

 

,

وی در رابطه با داستان این نمایش گفت: همه ما تبلیغات زیادی در رابطه با مصرف آب دیده و شنیده ایم؛ اما این تبلیغات جز بار روحی برای مخاطب شهری که تنها 7 درصد آب را مصرف می کند و بیشترین هدر رفت در بخش کشاورزی است، ندارد.

,

 

,

کارگردان این نمایش اظهار کرد: ما در این نمایش در لطیفترین و عاشاقانه ترین داستان، موضوع صرفه جویی آب را مطرح و سعی کردیم با شعر و ترانه ها که «محمود استاد محمد» نویسنده این تئاتر نوشته، این موضوع را بیان کنیم.

,

 

,

ثانی با بیان اینکه ما در تئاتر سعی کردیم با زبان بین المللی و نو به موضوع بحران آب بپردازیم، اظهار کرد: ما تمرین این نمایش را از 16 مرداد آغاز کردیم و از امروز اجرای این تئاتر را در سالن فرهنگسرای ترافیک تا 9 بهمن ماه آغاز می‌کنیم.

,

 

,

وی در رابطه با هزینه های این نمایش گفت: تاکنون 11 میلیون تومان برای ساخت دکور و لباس در این نمایش هزینه کرده ایم که بسیار زیاد است؛ اما پیش بینی می کنیم تا در این 53 شب 45 میلیون فروش داشته باشیم.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه