اخبار داغ

دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده:

نابودی اسرائیل تلاش و فعالیت انقلابی با چاشنی مقاومت می‌طلبد

نابودی اسرائیل تلاش و فعالیت انقلابی با چاشنی مقاومت می‌طلبد
دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده گفت: برای نابودی اسرائیل تلاش و فعالیت انقلابی با چاشنی مقاومت نیاز است و اگر بنشینیم و بگوییم که اسرائیل خود به خود چندسال دیگر نابود می شود اشتباه کرده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کمیلی در گفتگو با صبح توس؛ با اشاره به اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار کرد: این اقدام احمقانه ترامپ بیانگر نوعی سردرگمی وی در شکست هایی است که او و همفکران قبلی اش از مقاومت خورده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: اگرچه هم اکنون قریب به 90 درصد از خاک فلسطین در دست رژیم حیوان صفت اسرائیل است؛ اما اینکه شخص مقام معظم رهبری وعده نابودی اسرائیل را می دهد و یا اسرائیل می گوید از یک وجب از خاک کشورمان نمی گذریم این به معنی ایمان سرشاری است که مسلمانان به قدس شریف دارند.

,

 

,

دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده با اشاره به اینکه پیروزی بر اسرائیل پیش از این غیر ممکن به نظر می رسید، عنوان کرد: این مقاومت ها و وعده نابودی اسرائیل زمانی مسجل و قطعی شد که همه جهانیان دیدند که رژیم تا دندان مسلح و حمایت شده غرب در یک جنگ 33 روزه از یک گروه مقاومت لبنانی شکست می خورد.

,

 

,

وی تصریح کرد: البته برای نابودی اسرائیل تلاش و فعالیت انقلابی با چاشنی مقاومت نیاز است و اگر بنشینیم و بگوییم که اسرائیل خود به خود چندسال دیگر نابود می شود اشتباه کرده ایم.

,

 

,

کمیلی با بیان اینکه سرنوشت هر قوم و گروهی به دست خود آن گروه تغییر می کند، بیان کرد: البته خود مردم فلسطین برای این شکست در راس کار و امور هستند و سایر کشورهای مسلمان نیز باید حمایت از فلسطین و مردم مظلوم این منطقه را واجب بدانند.

,

 

,

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، گفت: پیش از انقلاب اسلامی، کشور ایران و شخص محمدرضا پهلوی تنها حامی اسرائیل در منطقه بود و به دنبال او برخی کشورهای عربی نیز به حمایت از اقدامات او پرداختند؛ اما با ورود امام خمینی (ره) به کشور شخص ایشان با قدرت و صلابت، پرچم مبارزه با اسرائیل را بلند کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه