اخبار داغ

مدیرعامل گروه شرکت های سرمایه گذاری پدیده:

پدیده کیش با آغاز مجدد فعالیت در مسیر رونق قرار می گیرد/سهامدارن صبوری کنند، ارزش سهام افزایش می یابد

پدیده کیش با آغاز مجدد فعالیت در مسیر رونق قرار می گیرد/سهامدارن صبوری کنند، ارزش سهام افزایش می یابد
مدیرعامل گروه شرکت های سرمایه گذاری پدیده بر آغاز مجدد فعالیت های پدیده کیش تاکید کرد و گفت: با تفاهمی که در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش صورت گرفت با دریافت مجوزهای جدید، پدیده کیش در مسیر رونق و شکوفایی مجدد قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کیش پرس،ابوالفضل انتظاری، مدیرعامل گروه شرکت های سرمایه گذاری پدیده در حاشیه بازدید محمد ابراهیم  انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از پروژه پدیده کیش در جمع خبرنگاران  از فعالیت های مجدد پروژه پدیده کیش در تفاهم با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و دریافت مجوزهای جدید تاکید و اظهار کرد: شرکت پدیده به صورت هلدینگ با 13 شرکت اقماری زیرمجموعه و با موضوعات مختلف فعالیت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس،,

وی افزود: شرکت پدیده در جزیره کیش ساختار و هیئت مدیره مستقل داشته و به زودی فعالیت های خود را از سرخواهد گرفت.

,

مدیرعامل شرکت پدیده با بیان اینکه پروژه ای در  وسعت پدیده در کیش نیازمند این است که هر از چند گاه در نشست با مسئولان جزیره مورد بررسی قرار گیرد اضافه کرد: پس از یک دوره رکود و بروز و ظهور مشکلات نیاز به نشست و بررسی دیدگاه های همکاری آینده با مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش احساس می شد که در بازدید دکتر انصاری لاری از پروژه کیش صحبت هایی در خصوص همکاری های بلند مدت آینده صورت گرفت.

,

وی با تاکید بر دیدگاه مثبت مدیرعامل سازمان در ارزیابی های پروژه پدیده بیان کرد: در نشستی که در حاشیه بازدید از پروژه پدیده با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش صورت گرفت مقرر شد تا کارگروهی تشکیل و مشکلات پروژه بررسی شود تا راهکارهای مناسب حل مشکلات به دست آید.

,

این مقام مسئول در شرکت پدیده تاکید کرد: در صورت تشکیل کارگروه و بررسی مشکلات ظرف دو سه هفته آینده کارگاه تجهیزات پروژه با دریافت مجوزهای لازم از سازمان اقدام به آغاز فعالیت های عمرانی خواهد کرد.

,

انتظاری با بیان اینکه در ماههای اخیر پدیده کیش در مسیر رونق و شکوفایی قرار گرفته است عنوان کرد: هم اکنون دو سرستوران فانوس پدیده با ارتفاع 50 متر و کف شیشه ای و رستوران قلعه که دارای وسعت 6 هزار متر مربع بدون ستون بوده و در کتاب گینس نیز به ثبت رسیده است و همچنین بازار پدیده روزانه پذیرای تعداد کثیری از گردشگران و کیشوندان هستند.

,

وی نخستین گام در آغاز مجدد فعالیت های پروژه پدیده کیش را تمدید مجوزها و دریافت مجوزهای جدید دانست و افزود: به دلیل جاذبه های متنوعی که در درون پروژه پدیده کیش وجود دارد سرمایه گذران خود راغب به مشارکت در این پروژه و تامین مالی آن هستند.

,

به گفته مدیرعامل گروه شرکت های پدیده به محض دریافت مجوزها و روشن شدن افق فعالیت ها مسئولان پدیده با سرمایه گذاران وارد مذاکره خواهند شد.

,

وی تاکید کرد: پیشرفت پروژه را 40 درصد است و با تمدید مجوزها و تامین مالی در مدتی کمتر از دو سال پدیده کیش به بهره برداری کامل خواهد رسید. اگر چه تلاش می شود تا با پایان هر فاز بهره برداری از آن شروع شده و به انتهای کار موکول نشود.

,

انتظاری با اشاره به اینکه برنامه های ویژه ای برای شب یلدا توسط مدیر عامل پدیده کیش در نظر گرفته شده است افزود: پدیده کیش پروژه ابنیه و ساختمان نیست و هدفگذاری و رویکرد گردشگری، تفریحی و فرهنگی دارد و به همین ترتیب برای مناسبت های دیگر و ایام نوروز نیز پدیده برنامه های ویژه خواهد داشت.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه پس از یک دوره رکود و تکانه های شرکت پدیده، تفاهم های انجام شده در راه آغاز فعالیت این شرکت نشان از گام های اجرایی است که می تواند خبرهای خوشی در آینده برای سهامداران داشته باشد و پدیده را در مسیر تحقق توسعه و افزایش سهام قرار می دهد.

,

مدیرعامل گروه شرکت های پدیده با درخواست از سهامدارن بر صبوری هر چه بیشتر چون گذشته خاطر نشان کرد: سهامداران برای واگذاری سهام خود عجله نکنید که با عملیات عمرانی انجام شده ارزش سهام معاملاتی به زودی با افزایش روبرو خواهد شد.

,

به گفته این مقام مسئول درگروه شرکت های بین المللی پدیده ارزش سهام پدیده در اتاق توافقی بسته به عرضه و تقاضا تعیین می شود اما ارزش ذاتی هر سهم 3375 تومان می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه