اخبار داغ

مرتضی غرقی:

«قدس» نه تنها متعلق به مردم فلسطین که متعلق به تمام مسلمانان است

«قدس» نه تنها متعلق به مردم فلسطین که متعلق به تمام مسلمانان است
خبرنگار ایران در نیویورک گفت: قدس شریف نه تنها متعلق به مردم مظلوم فلسطین، بلکه متعلق به تمام مسلمانان جهان است و این اقدام تحریک آمیز آمریکا به ضرر او و همدستانش در منطقه تمام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی غرقی در گفتگو با صبح توس؛ با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار کرد: اسرائیل از خود هیچ موجودیت و وجودی ندارد و هیچ کشوری به نام اسرائیل در جهان ثبت شده نیست که بخواهد پایتختی به نام اسرائیل هم وجود داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: قدس شریف نه تنها متعلق به مردم مظلوم فلسطین، بلکه متعلق به تمام مسلمانان جهان است و این اقدام تحریک آمیز آمریکا به ضرر او و همدستانش در منطقه تمام می شود.

,

 

,

خبرنگار ایران در نیویورک با اشاره به شکست وقیحانه داعش در منطقه و بی نصیب ماندن آمریکا از جنگ داخلی، اظهار کرد: بعد از شکست داعش در منطقه شاهد اقداماتی همچون اعلام استقلال کردستان عراق و انتقال پایتخت اسرائیل به قدس شریف هستیم.

,

 

,

وی تصریح کرد: مقاومت و نیروهای انقلابی تمام معادلات دشمن را در منطقه به هم ریخته و باعث سردرگمی مستکبران و زورگویان عالم شده اند.

,

 

,

غرقی با تاکید بر اینکه معادلات آمریکا و انگلیس در منطقه بهم ریخته است، گفت: وظیفه تمام مسلمانان و سیاستمداران کشورهای اسلامی است که فریاد مظلومانه مردم فلسطین را به جهانیان برسانند و جمهوری اسلامی ایران باید سردمدار و داعیه دار حمایت از مردم فلسطین باشد.

,

 

,

وی در پایان با اشاره به نقش رسانه های اسلامی در بازتاب این تحولات در دنیا، عنوان کرد: بدون شک مهم ترین بازی گردان این اتفاقات رسانه ها هستند و فعالان رسانه ای و نخبگان فرهنگی باید از تمام توان و ظرفیت خود در نشر حقیقت بکوشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه