اخبار داغ

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اقلید تأکید کرد؛

لزوم بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای ایجاد اشتغال پایدار

لزوم بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای ایجاد اشتغال پایدار
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اقلید با تأکید بر لزوم بهره گیری از فرصت های موجود در راستای ایجاد اشتغال پایدار عنوان داشت: تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایر فرصت مناسبی برای رفع معضل بیکاری در شهرستان است که باید از آن استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کلید فارس، عباسعلی کریمی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اقلید که با حضور فرماندار، بخشداران مرکزی، حسن‌آباد و سده، شهردار اقلید وبرخی از مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد به تدابیر اندیشیده شده برای رفع معضل بیکاری اشاره کرد و اظهار داشت: دولت در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با هدف ارتقای تولید و ایجاد اشتغال پایدار اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به عناوین مختلف ازجمله طرح فراگیر اشتغال، اشتغال پایدار روستایی و عشایری و... کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلید فارس,

وی عنوان کرد: این تسهیلات فرصتی مناسب برای بهره گیری و کاهش بیکاری در شهرستان است چراکه بسیاری از مردم این شهرستان باتوجه به اینکه شغل آن ها کشاورزی و دامپروری بوده است به دلیل خشکسالی گرفتار و بیکار شدند.

,

کریمی برلزوم همت مسؤولان شهرستانی در این زمینه تأکید کرد و عنوان داشت: باید با تعامل و همت جهادی، موانع را برداشته و در راستای روان سازی کار و راهنمایی متقاضیان دریافت تسهیلات و اجرای طرح های اشتغال زایی قدم برداریم.

,

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی اقلید با بیان اینکه سهم اقلید از تسهیلات اشتغال فراگیر 250 میلیارد تومان است که با همت مسؤولان و همراهی سرمایه گذاران و مجریان طرح های اشتغال زایی می تواند بیشتر باشد از معرفی حدود 400 طرح تاکنون خبر داد.

,

وی همچنین به طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری اشاره کرد و با بیان اینکه در این زمینه نیز تاکنون 200 طرح برای بررسی در کمیته فنی شهرستان معرفی شدند، عنوان داشت: حداکثر دوره تنفس این تسهیلات یک سال پس از بهره‌برداری طرح تعیین شد و بازپرداخت آن شش سال است که متناسب با نوع طرح محاسبه می‌شود.

,

کریمی تصریح کرد: اولویت در تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با طرح‌های کشاورزی، منابع طبیعی، دامداری و دام‌پروری و سپس صنعت، سرمایه در گردش، خرید ادوات و... است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه