اخبار داغ

مدیر کمیته امداد امام (ره) دالاهو خبر داد:

اجرای ۹۰ فرصت شغلی زودبازه برای مددجویان شهرستان دالاهو

اجرای ۹۰ فرصت شغلی زودبازه برای مددجویان شهرستان دالاهو
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دالاهو گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۹۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این شهرستان با پرداخت تسهیلات اشتغال ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرشاد نیک قدم در گفتگو با  کرند کرد  با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ۹۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت این شهرستان با پرداخت تسهیلات اشتغال ایجاد شده، اظهار داشت: یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون تومان تسهیلات اشتغال در پنج ماهه امسال به مددجویان شهرستان دالاهو اختصاص پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرند کرد,

نیک قدم با بیان اینکه این تسهیلات از منابع امدادی و یا اعتبارات بانک های عامل تامین شده، افزود: یک میلیارد تومان از تسهیلات اشتغال پرداختی در سال جاری از اعتبارات بانکی و مابقی آن از منابع امدادی تامین شده است.

,

وی پیش بینی کرد: ۶۰ فرصت شغلی دیگر تا پایان امسال با پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دالاهو  ایجاد شود.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان دالاهو با تاکید بر اینکه طرح های اشتغال مددجویان از پایدار طرح های اجرایی به شمار می رود، عنوان کرد: موفقیت و پایداری طرح های شغلی مددجویان تحت حمایت این نهاد در گرو ارائه مشاوره ها و نظارت های فنی وتخصصی دقیقی است که از سوی مدیران و کارشناسان مجرب اشتغال این نهاد بر این طرح ها اعمال می شود.

,

فرشاد نیک قدم ادامه داد: ۳۰۰ مشاوره شغلی و یک هزار و ۷۳۰ نظارت فنی و تخصصی از ابتدای امسال تاکنون بر طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دالاهو اعمال شده است.

,

نیک قدم با یادآوری اینکه اعمال نظارت های شغلی تنها به منظور بازدهی طرح های اشتغال مددجویی اعمال نمی شوند، گفت: مسئولان این نهاد در تمامی بازدیدهای شغلی با خانوارهای تحت حمایت  دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات این خانوارها قرار می گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه