اخبار داغ

فرماندار شبستر:

تخصیص ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی در آذربایجان شرقی

تخصیص ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار جهت ایجاد اشتغال پایدار روستایی در آذربایجان شرقی
پروژه های عمرانی روستای کافی الملک با حضور امام جمعه،فرماندار،بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی و ریش سفیدان روستای کافی الملک به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبسترنیوز،صبح امروز طی مراسمی پروژه های عمرانی روستای کافی الملک با حضور امام جمعه،فرماندار،بخشدار و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی و ریش سفیدان روستای کافی الملک به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز,

در این مراسم روکش آسفالت جاده روستا به طول ۴/۵کیلومتر با اعتبار ۴ میلیارد ریال ، عملیات تعویض و اصلاح شبکه آب شرب به طول۹کیلومتر با اعتبار ۴۲ میلیارد ریال وآسفالت ریزی معابر روستا به مساحت ۱۸ هزار متر مربع با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال و تعویض ، جابجایی و اصلاح شبکه تیرهای برق به ارزش ریالی۱۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

,

فرماندار شهرستان شبستر در این مراسم با تاکید بر اهمیت توسعه اشتغال در سطح روستاها گفت: مبلغ۱/۵میلیون دلار معادل ۵۰ هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتعال پایدار روستایی اختصاص داده شده است.

,

وی اظهار کرد:حدود ۴ هزار میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ارضی بصورت تسهیلات کم بهره و شناور به استان آذربایجان شرقی اختصاص یافته است.

,


فرماندار شبستر افزود : از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی خصوصا جوانان کار آفرین روستایی شهرستان انتظار می رود سهم قابل توجهی از این اعتبارات را جذب و در جهت ایجاد اشتغال مولد هزینه نمایند.

,
,

طالبپور تاکید کرد :با توجه به تنوع تسهیلات بانکی و سهولت اخذ مجوز برای فعالیت های اشتغال زا ، هیچ درخواستی برای ایجاد اشتغال با استفاده از تسهیلات بانکی در شهرستان شبستر بی پاسخ نخواهد ماند.

,

گفتنی است برای اجرای پروژه های روستای کافی الملک مبلغی در حدود ۵میلیارد تومان بصورت خودیاری و مشارکت مردمی پرداخت شده و در ادامه این مراسم عملیات اجرایی ورزشگاه به مساحت پنج هزار متر مربع به ارزش ریالی ده میلیارد ریال که از طرف یک فرد خیر تقبل شده است آغاز شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه