اخبار داغ

امام جمعه کوهرنگ:

کار شوراهای حل اختلاف دارای ارزش معنوی بسیاری است

کار شوراهای حل اختلاف دارای ارزش معنوی بسیاری است
امام جمعه کوهرنگ گفت: اهمیت و ارزش کار شورا ایجاد صلح و سازش بین مردم است و علاوه بر اینکه موجب مختومه شدن پرونده‌ها می‌شود، از تشکیل پرونده‌های جدید بر اثر اختلافات جلوگیری می‌کند و دارای ارزش معنوی بسیاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در دیدار با اعضای شورای حل اختلاف بخش مرکزی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته درحوزه های قضایی و شوراهای حل اختلاف گفت: خوشبختانه اقدامات خوب و مناسبی در شورای حل اختلاف و رسیدگی به نیازهای قضایی مردم صورت گرفته و نگاه مدیریت قضایی به شوراهای حل اختلاف باید نگاه ویژه ای باشد.

حجت الاسلام حسین پور با اشاره به اهمیت نقش شوراهای حل اختلاف در رسیدگی به پرونده های قضایی گفت:باید اهمیت به شوراهای حل اختلاف از سوی مسئولان حوزه های قضایی همطراز با  توجه آنان به دادگستری ها باشد چرا که بخش عمده ای از پرونده های مطرح در دستگاه قضایی توسط اعضای تلاشگر شوراهای حل اختلاف و با محوریت عمل به سفارشات دینی، مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی بیان داشت: برای تقویت تعاملات و رفع مشکلات باید با دعوت از مسئولین و اعضای شوراهای حل اختلاف، مسائل و مشکلات بررسی و راهکار های رفع آن در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: اهمیت و ارزش کار شورا ایجاد صلح و سازش بین مردم است و علاوه بر اینکه موجب مختومه شدن پرونده‌ها می‌شود، از تشکیل پرونده‌های جدید بر اثر اختلافات جلوگیری می‌کند و دارای ارزش معنوی بسیاری است.

در این دیدار حاج هرمز غیبی پور، رئیس شورای حل اختلاف کوهرنگ گزارش ازعملکرد این شورا را بیان کرد و افزود: کسب رتبه برتر کشوری این شورا در چند سال متوالی برگ زرینی از فعالیت این شورا است و اهمیت کار و اعتماد مردم به شوراهای اختلاف را نشان می دهد.

غیبی پور گفت: حل و فصل بیش از 1000 پرونده و صلح سازش از اقدامات این شورا بوده و با توجه به مشکلاتی که در کوهرنگ وجود دارد توانستیم پرونده های بزرگی از جمله پرونده قتل در کوهرنگ را حل و فصل کنیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه