اخبار داغ

در جلسه ستادی حماسه 9 دی عنوان شد:

حماسه 9 دی نماد بصیرت و عشق مردم به ولایت و مقدسات دینی و کم بصیرتی اغلب خواص

حماسه 9 دی نماد بصیرت و عشق مردم به ولایت و مقدسات دینی و کم بصیرتی اغلب خواص
امام جمعه شهر آشخانه تجمع بصیرتی مردم در 9 دی را نماد عشق به ولایت و رهبری و تجلی آن در جامعه با هر نوع جریان سیاسی و قومی دانست و گفت: در حالی که اغلب خواص بی بصیرت و کم بصیرت در جریان فتنه 88 از آن بی بهره بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آشخانه، حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه در جلسه ستادی گرامیداشت حماسه 9 دی، با اشاره به ویژگی های حماسه ی 9 دی، عنوان کرد: تجمع بصیرتی مردم در 9 دی نماد عشق به ولایت و رهبری و تجلی آن در جامعه با هر نوع جریان سیاسی و قومی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری آشخانه, پایگاه خبری آشخانه,

امام جمعه آشخانه رسوایی جریان نفاق و تضعیف این جریان را از ویژگی های دیگر حماسه 9دی خواند و گفت: این جریان نفاق، مرموز و فتنه گر با آمیختن حق و باطل و بر سرگرفتن نمادهای دینی و تلاش برای اجرای کاریکاتورگونه وقایع انقلابی، نقابی بر چهره داشتند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: پس از جنایت به آتش کشیدن مساجد، بی حرمتی به نمادهای مذهبی و عاشورای 88 و در پی آن خروش و حماسه عظیم مردمی، چهره ی آنان را رسوا کرد.

,

احمدزاده یکپارچگی و وحدت مردم فارغ از هر گرایش سیاسی، قومیتی و طیفی با انگیزه دفاع از دین، ولایت و مقدسات را تجلی بصیرت عمیق اقشار مردم دانست.

,

امام جمعه آشخانه، با بیان اینکه مردم با تحلیل و بصیرت عمیق در حماسه 9 دی بدون حراس حقایق را آشکار و بر مرکز اصلی فتنه دست گذاشتند، خاطر نشان کرد: در حالی که اغلب خواص بی بصیرت و کم بصیرت در جریان فتنه 88 از آن بی بهره بودند.

,

وی آشکار شدن باطن جریان پلید نفاق و فتنه گران با هتک حرمت به مقدسات را سبب مرز بندی میان حق و باطل دانست و افزود: آتش زدن مساجد و تکایا، پرچم های عزاداری، آتش غیرت مردم را شعله ور و عشق به مظاهر و مقدسات دینی را متجلی ساخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه