اخبار داغ

کارگاه آموزش و پیشگیری از ایدز در دلوار برگزار شد

کارگاه آموزش و پیشگیری از ایدز در دلوار برگزار شد
کارگاه آموزشی پیشگیری از ایدز با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان بخش دلوار، در مساجد و سالن های اجتماعات برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سلیمه مانعی رئیس اداره بهزیستی دلوار در گفتگو با خبرنگار سپاس با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش و پیشگیری از ایدز در دو نقطه بخش دلوار، اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این کارگاه آموزشی راه‌های پیشگیری از ابتلا به ایدز و همچنین راهکارهای برخورد با بیماران مبتلا به این بیماری را فرا گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: این برنامه یکی از رویکردهای مهم در ایجاد دسترس برای انجام خدمات مشاوره، آموزش، آزمایش ایدز و درنهایت درمان و مراقبت مادران باردار HIV مثبت و پیشگیری از مبتلا کودکان متولدشده از مادران مبتلابه ایدز می‌باشد.

,

رئیس اداره بهزیستی دلوار با اشاره به لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی گفت: کارگاه‌های آموزشی در کنار برنامه‌های پزشکی به‌سلامت جامعه کمک خواهد کرد وموجب سلامتی جامعه می شود.

,

, ,

مانعی عنوان کرد: این اداره با همکاری گروه های اجتماع محور با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای گروه‌های هدف و ترویج آن به عموم مراجعین این دستگاه وظیفه خود را انجام داده است.

,

وی بابیان اینکه امروزه کلاس‌های آموزشی و دانش‌افزایی در صدر برنامه‌های آموزشی است، بیان کرد: دستگاه ورزش با برنامه‌ریزی در این راستا و از کانال‌های مختلف خود و رسانه‌های همکار استفاده کامل را می‌برد تا آموزش عمومی و فراگیر سطح سلامت اجتماع را افزایش دهد.

,

رئیس اداره بهزیستی دلوارعنوان کرد: در این کارگاه که بیش از 100نفر از نوجوانان و جوانان حضور داشتند مباحثی چون راههای ابتلا و پیشگیری و حمایت از بیماران مبتلا به این بیماری و چگونگی برخورد و زندگی در کنار این بیماران آموزش داده شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه