اخبار داغ

همزمان با هفته اطلاع رسانی ایدز؛

اقشار مختلف زابل با ایدز آشنا شدند/ طاعون قرن در کمین افراد

اقشار مختلف زابل با ایدز آشنا شدند/ طاعون قرن در کمین افراد
مدیر گروه بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل: به مناسبت هفته اطلاع رسانی ایدز اقشار مختلف زابل با بیماری ایدز آشنا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر بزی شاد در گفتگو با خبرنگار اوشیدا؛ ابراز کرد: به مناسبت هفته اطلاع رسانی ایدز، جلسه هماهنگی و اطلاع رسانی ایدز جهت کارشناسان و مراقبین سلامت و جلسه آموزشی در مدارس جهت دانش آموزان، معلمین و توزیع تراکت های آموزشی در بین آنها برگزار شد.

وی افزود: در این هفته جلسه آموزشی جهت سربازان مرکز ولیعصر(عج) برگزار و غرفه اطلاع رسانی، آموزش و مشاوره ایدز در معاونت آموزشی جهت دانشجویان برپا شد.

بزی شاد ادامه داد: آزمایش رپید تست (تست تشخیص بیماری ایدز) از موارد مشکوک و زنان باردار در معرض خطر انجام و تراکت های آموزشی در خیابان های سطح شهر توزیع شد.

وی تاکید کرد: جلسات آموزشی در سطح روستاها و مناطق حاشیه شهر برگزار و پلاکارد و بنر آموزشی در سطح شهر و مراکز خدمات جامع سلامت نصب شد.

 مدیر گروه بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل عنوان کرد: جلسات آموزشی جهت مراجعین به مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت برگزار و کمپین سلامتی حقی برای همه در سطح شهر برپاشد تا تمامی اقشار جامعه نسبت به این بیماری آشنایی کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ایدز به عنوان طاعون قرن در کمین همه افراد است اما با آشنایی با راه های پیشگیری از آن می توان خود و اطرافیان خویش را نسبت به این بیماری مصون کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه