اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج:

آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج در استان برتر شد

آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج در استان برتر شد
عبدالکریم رستمی گفت: در ارزیابی فعالیت های آموزشی معاونین آموزش متوسطه نواحی و شهرستانهای اداره کل آموزش و پرورش استان البرز معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج رتبه ی اول را در سطح استان کسب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالکریم رستمی  مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج  در این خصوص به خبرنگار کرج رسانه گفت: در ارزیابی فعالیت های آموزشی معاونین  آموزش متوسطه نواحی و شهرستانهای اداره  کل آموزش و پرورش استان البرز معاونت آموزش  متوسطه آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج رتبه ی اول را در سطح استان کسب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه ,

وی در خصوص ارتقای شاخص های آموزشی و رشد میانگین نمرات امتحان دروس نواحی در پایه های سوم و چهارم دبیرستان بیان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته میانگین نمرات دروس نهایی آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج در پایه های سوم و چهارم متوسطه نظری ۳/۷ درصد نسبت به سال تحصیلی ۹۴-۹۵ رشد داشته است.

,

  این مسول افزود:در ارتباط با افزایش ۳/۷ درصد میانگین نمرات متوسطه نظری در آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج کمیته کیفیت بخشی آموزشی با تحلیل درس به درس مدارس متوسطه دوم نظری انجام شده و جایگاه مدارس را در سطح ناحیه و استان و در سطح کشور سال  به سال مقایسه می کنیم که در مجموع جایگاه مدارس ما به نسبت سال تحصیلی ۹۴-۹۵ هم رشد قابل توجهی داشته که این رشد بواسطه برگزاری جلسات کارگاهی  و کمیته   کیفیت آموزشی است .

,

رستمی در خصوص امتحانات نهایی دانش آموزان گفت: سوالات دروس نهایی به صورت هماهنگ برگزار و تصحیح سوالات  هم توسط دبیران خود دانش آموزان نیز انجام نمی شود بلکه در مراکز حوزه های تصحیح ، اوراق بصورت سربرگ و بصورت نامشخص در اختیار دبیران قرار می گیرد و تصحیح خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه