اخبار داغ

محکومیت اقدام صهیونیستی ترامپ در خلخال+تصاویر

محکومیت اقدام صهیونیستی ترامپ در خلخال+تصاویر
روحانیون و طلاب حوزه علمیه جعفریه خلخال اقدامات صهیونیستی ترامپ در خصوص پایتخت خواندن قدس شریف برای رژیم جعلی اسرائیل را محکوم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، در هفته اخیر شاهد اقدامات صهیونیستی و آمریکایی رئیس جمهور  آمریکا  و پایتخت خواندن قدس شریف برای رژیم جعلی اسرایئل بودیم و  صبح امروز در محکومیت این اقدام بی شرمانه ترامپ در توهین به مقدسات اسلامی و دینی طلاب و دانشجویان حوزه علمیه جعفریه خلخال با تجمعی در محل نمازخانه حوزه علمیه با حضور امام جمعه خلخال و مسئول حوزه های علمیه استان اردبیل این اقدام را محکوم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

در این مراسم حجت الاسلام رشتبری در جمع طلاب و روحانیون شهرستان خلخال این اقدام پست ترامپ را نشانه ای برای تسریع در نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف خواند و بر حمایت همه جانبه طلاب و روحانیون از مقدسات اسلامی و دینی تاکید کرد.

,

حجت الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه های علمیه استان اردبیل نیز در سخنانی در جمع طلاب به شکست عظیم آمریکا در منطقه و پیروزی های های اخیر مسلمانان در منطقه اشاره کرد و گفت: پیروزی‌های اخیر چراغ احساس خطر برای استکبار جهانی و مخصوصا  رژیم جعلی اسرائیل را روشن کرده و همین ترس از مسلمانان باعث شده است که این چنین اقدامی صورت گیرد.

,

وی ضمن محکوم کردن این اقدام صهیونیستی آمریکایی گفت: مسلمانان اجازه این بی حرمتی به مقدسات اسلامی را توسط هر شخص و هر فردباشد نخواهند داد.

,

در ادامه حجت الاسلام حاج یوسف ابراهیمی معاونت حوزه علمیه جعفریه خلخال نیز ضمن بیان اعلام حمایت طلاب و روحانیون شهرستان خلخال از قدس شریف بر همدلی و همت مسلمانان منطقه در جهت تسریع در آزادی قدس شریف تاکید کرد.

,

اقامه شعار مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل از برنامه های تجمع در حوزه علمیه جعفریه خلخال بود.

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه