اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد زنجان خبر داد:

اعزام 2770 مددجوی زنجانی به اماکن زیارتی

اعزام 2770 مددجوی زنجانی به اماکن زیارتی
مدیر کل کمیته امداد استنان زنجان گفت: از ایتدای سالجاری تا کنون 2 هزار و 770 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب اردوهای زیارتی و شوق زیارت به مشهد مقدس، کربلای معلی و عتبات عالیات و قم و جمکران اعزام‌شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، بابیان اینکه به‌منظور رشد و ارتقاء بعد ایمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان برنامه‌های فرهنگی در طول سال برای آن‌ها اجرا می‌شود، اظهار کرد: اعزام گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اماکن زیارتی از برنامه‌های مهم فرهنگی این نهاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با تأکید بر اینکه اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اماکن زیارتی موجب نشاط معنوی جامعه هدف و آشنایی آن‌ها با سیره و روش زندگی ائمه معصومان (ع) می‌شود، بیان کرد: در کنار اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اماکن زیارتی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه‌ای با استفاده از روحانیون و کارشناسان علوم دینی برای آن‌ها اجرا می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به اماکن زیارتی در قالب اردوهای زیارتی و شوق زیارت انجام می‌شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و 770 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب اردوهای زیارتی و شوق زیارت به مشهد مقدس، کربلای معلی و عتبات عالیات و قم و جمکران اعزام‌شده‌اند.

,

صفری بابیان اینکه از مجموع مددجویان اعزام‌شده به اماکن زیارتی دو هزار و 188 مددجوی زنجانی در هشت‌ماهه امسال به مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند، گفت: در قالب اردوهای زیارتی و همایش پیاده‌روی اربعین 443 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در هشت‌ماهه امسال به زیارت کربلای معلی و عتبات عالیات مشرف شده‌اند.

,

وی ادامه داد: همچنین 139مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در هشت‌ماهه امسال برای زیارت حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به شهر زیارتی قم اعزام‌شده‌اند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح شوق زیارت به‌منظور اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان به مشهد مقدس از محل کمک‌های خیران انجام می‌شود، افزود: خیران زنجانی می‌توانند با شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در استان زنجان زمینه اعزام مددجویانی که تاکنون به زیارت امام هشتم (ع) مشرف نشده‌اند را فراهم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه