اخبار داغ

رئیس مجمع مشورتی زنان بردسکن:

زنان بردسکنی 90 درصد تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت می کنند

زنان بردسکنی 90 درصد تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت می کنند
رئیس مجمع مشورتی زنان بردسکن: از محل اعتبارات مشاغل خانگی در سال جاری بالغ بر 90 درصد تسهیلات به حوزه زنان اختصاص داده شده است که خود نشان از توجه به حوزه اشتغال زنان در این شهرستان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح توس، سودابه مختاری رئیس مجمع مشورتی زنان بردسکن درخصوص مشاغل خانگی اظهار کرد: از محل اعتبارات مشاغل خانگی در سال جاری بالغ بر 90 درصد تسهیلات به حوزه زنان اختصاص داده شده است که خود نشان از توجه به حوزه اشتغال زنان در این شهرستان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی از راه‌اندازی مرکز یادگیری شهیدان اکبری در روستای کوشه به همت کارشناسی سوادآموزی آموزش وپرورش و با هدف ارتقا توانمندی‌های زنان روستایی خبر داد و افزود: با ارائه خدمات و همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش برگزاری کلاس‌های آسیب‌های اجتماعی، آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش کاشت گیاهان دارویی و دمنوش‌های محلی،کاشت قارچ و غیره، آموزش قالیبافی، تابلوبافی، خیاطی، قلاب‌بافی در سطح روستاها برگزار شده است و گامی شایسته در راستای ارتقا و بهره‌وری برداشته شده است.

,

مختاری به توجه دولت و دولتمردان به حوزه زنان اشاره کرد و افزود: مجمع مشورتی زنان بردسکن اگر چه عمر طولانی ندارد ولی با همدلی و یاری نمایندگان عضو، حضوری پرنشاط و پویا داشته است.

,

رئیس مجمع مشورتی زنان بردسکن گفت: مجمع مشورتی زنان شهرستان بردسکن به تعداد 35 نفر از بانوان فرهیخته، فعال،کارآمد، مجرب و علاقمند در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی از بین اقشار و گروه‌های 25گانه در شهریورماه امسال تشکیل شد و بعد از معرفی اعضا و برگزاری انتخابات هیات رئیسه تعداد 7 نفر انتخاب و شروع به فعالیت کرد.

,

وی شناسایی و معرفی ظرفیت‌های زنان شهرستان در تمامی عرصه‌ها، افزایش نقش زنان در نظام تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، ایجاد زمینه استفاده از زنان در حوزه‌های مدیریتی، ارتقا سرمایه اجتماعی جامعه زنان و تحکیم بنیان خانواده را از اهداف مجمع مشورتی زنان در این شهرستان برشمرد.

,

مختاری برگزاری همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی پیرامون آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی در سطح شهرستان و روستا و ارائه طرح برای ایجاد سالن ورزشی ویژه بانوان شهرستان را از مهمترین مصوبات و برنامه‌های مجمع مشورتی زنان شهرستان بردسکن طی این مدت اعلام کرد.

,

وی با اشاره به طرح موضوع، دغدغه تولیدکنندگان مشاغل خانگی زنان شهرستان اظهار داشت: موضوع از طریق کمیسیون اقتصادی و اشتغال مجمع مشورتی زنان جهت اطلاع‌رسانی و بازاریابی در راستای تولیدات خانگی زنان منطقه اعم از تولیدات عشایری و خانگی پیگیری می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه