اخبار داغ

شناخت ناهنجاری های اجتماعی اولویت اول نهادهای فرهنگی است

شناخت ناهنجاری های اجتماعی اولویت اول نهادهای فرهنگی است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت: اولویت اول نهادهای فرهنگی شناخت ناهنجاریهای اجتماعی در بخش فرهنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چرام در گفت وگو با چرام، با اشاره به شناخت آسیبهای اجتماعی بیان کرد: این مقوله جامعه را دچار یاس و ناامیدی کرده و همه فکر می‌کنند که نمی توان با آن مبارزه کرد در حالیکه ما توان مهار معضلات اجتماعی را داریم و می توانیم با انتخاب جایگزین مناسب راههای بروز حوادث وناهنجاریهای اجتماعی را بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

وی افزود: اولویت اول نهادهای فرهنگی شناخت مصائب و ناهنجاریهای اجتماعی در بخش فرهنگی است که متولیان باید با برنامه ریزی دقیق از تمام ظرفیت ها استفاده کنند.

,

 

,

این مسئول، در ادامه به نقش خطیر آموزش و پرورش اشاره و خاطر نشان کرد: این نهاد مقدس به‌ عنوان شالوده مهار آسیب های اجتماعی می توانند با ترجیح پرورش بر آموزش به سیر نزولی آسیب های اجتماعی تا ریشه کن شدن این معضل اجتماعی در جامعه کمک شایان و مؤثری داشته باشد.

,

 

,

نعمتی پور در پایان به نقش سوداگران مواد مخدر اعم از تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان و مصرف کنندگان در جامعه اشاره و تصریح کرد: این مواد افیونی بویژه شکل رایج اولیه ان (تریاک)از عوامل بروز آسیبهای اجتماعی است که متاسفانه امروزه جمع کثیری از جوانان و نوجوانان ما را دامن گیر خود کرده و می طلبد در این خصوص عزم جدی داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه