اخبار داغ

به همت سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان؛

هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان مرکزی برگزار می‌شود

هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان مرکزی برگزار می‌شود
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مرکزی گفت: هفتمین جشنواره تجلیل از جهادگران علم و فناوری استان مرکزی چهارم دی‌ماه در دانشکده علوم پایه دانشگاه اراک برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر مجتبی صدیقی، مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار نسل فردا گفت: هفتمین جشنواره تجلیل از جهادگران علم و فناوری استان مرکزی چهارم دی‌ماه در دانشکده علوم پایه دانشگاه اراک برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

, ,

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مرکزی در همین رابطه تصریح کرد: هدف از این جشنواره شناسایی و حمایت از مخترعان و مبتکران در سطوح مختلف و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت فعالان عرصه تولید علم در استان است.

, ,

صدیقی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه سطح دانش‌آموزی، دانشجویی، متخصصان و اساتید برگزار می‌شود، افزود: ارائه آثار برای شرکت در جشنواره محدودیت موضوعی ندارد و پژوهشگران می‌توانند در تمامی حوزه‌های علوم پایه، فنی، کشاورزی، پزشکی و همچنین در حوزه اسلامی شدن علوم انسانی آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

,

, ,

وی در خصوص حمایت از طرح‌های برگزیده این جشنواره  بیان کرد: حمایت از آثار منتخب جشنواره به چند صورت انجام می‌گیرد که حمایت از ساخت ایده‌ها و تبدیل به پدیده اولین مرحله است که در بسیج علمی استان از این آثار در قالب طرح‌های ویژه حمایت‌های مالی به عمل آورده می شود.

, ,

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مرکزی در همین رابطه ادامه داد: مرحله بعد، حمایت از طرح‌های نیمه‌حرفه‌ای و در سطح کشوری است و درنهایت آثار برگزیده از سوی سازمان بسیج علمی و پژوهشی کشور در راستای تجاری‌سازی حمایت و به مجموعه‌های مربوطه معرفی خواهند شد.

,

۲۷ آذرماه، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره

, ۲۷ آذرماه، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره,

صدیقی آخرین ‌مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار برای شرکت در جشنواره جهادگران علم و فناوری را ۲۷ آذرماه عنوان کرد و افزود: فرآیند شرکت در این جشنواره بدین‌صورت است که پژوهشگران طرح‌های خود را به سایت سازمان بسیج علمی و پژوهشی ارسال می‌کنند و پس از جمع‌آوری کلیه آثار، داوری صورت خواهد گرفت.

, ,

وی در همین رابطه تصریح کرد: پس از داوری نهایی، آثار برگزیده مورد تقدیر قرارگرفته و جوایزی به مبتکران اهدا خواهد شد و همچنین به سایر آثار راه‌یافته به جشنواره لوح سپاس و گواهی حضور در جشنواره تعلق می‌گیرد.

, ,

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان مرکزی در ادامه گفت: در کنار برگزاری این جشنواره، نمایشگاه ارائه دستاوردهای علمی و طرح‌های راه‌یافته به جشنواره نیز از سوم دی ماه به مدت دو روز در دانشکده علوم پایه دانشگاه اراک برگزار خواهد شد.

, ,

صدیقی در پایان با اشاره به اینکه جشنواره جهادگران علم و فناوری در سطح کشوری نیز برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم که این جشنواره در استان مرکزی با تبدیل‌شدن به یک برند بتواند به‌عنوان مجموعه‌ای که ایده‌ها و طرح‌های فناورانه را در استان شناسایی و حمایت می‌کند معرفی شود.

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه