اخبار داغ

در جلسه شورای شهر بردسکن مطرح شد؛

از برگزاری نمایشگاه بومی تا بررسی دلالان بازار میوه

از برگزاری نمایشگاه بومی تا بررسی دلالان بازار میوه
در جلسه شورای شهر بردسکن به نحوه برگزاری نمایشگاه های مختلف و همچنین بررسی دلالی میوه در میدان بار این شهر پرداخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح توس، علی صابری رئیس شورای شهر بردسکن شب گذشته در جلسه این شورا به دغدغه اصناف در این شهرستان اشاره کرد و اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان شهرستان و یا فروشندگان شهرستان امری پسندیده است ولی اگر افرادی  خاص از شهرهای مختلف به‌صورت اجاره‌ای، مدت چند روز را در نمایشگاه حضور دارند و بعد این شهر را ترک می‌کنند، موافق نیستم و اگر نمایشگاهی تشکیل می‌شود اولویت باید با کسبه بازار بردسکن باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

صابری نیز از کسبه خواست، به منظور رفاه حال مردم، نسبت به فراهم کردن اجناس با کیفیت و مناسب خرید برای شهروندان اقدام کنند.

,

در ادامه این جلسه جواد محمودی از غرفه‌داران میدان بار بردسکن که منتقد، برگزاری روز بازار پنج شنبه در بردسکن است، به نمایندگی از فروشندگان میدان بار، گفت: میدان بار میوه و تره‌بار بردسکن ، تا 4 سال  فبل، پرفروش‌ترین میدان بار نسبت به شهرهای اطراف بود.

,

وی افزود: قسمتی از میوه شهرهای اطراف را میدان بار بردسکن تامین می‌کرد و از آنجا که به‌طور مستقیم از محل تولید به مصرف بود، برای خرده‌فروشان  ضمن خرید مناسب آنان، میوه با قیمت ارزانتری به‌دست مردم می‌رسید.

,

محمودی ادامه داد: علت گرانی بعضی از اقلام میوه بردسکن، تامین میوه از دلال است که چون به صرفه نیست و فروش نداریم، نمی‌توانیم مستقیم خرید داشته باشیم لذا خرید میوه از شهرهای سبزوار یا کاشمر، منجر به قیمت بالاتر  و بالطبع خریداران با کمی بالاتر  میوه را نسبت به شهرهای اطراف خرید دارند.

,

وی از شهرداری و شورای شهر خواست؛ تدبیری اندیشیده شود، تا بازار روز بردسکن به‌ جای پنج شنبه در روز جمعه دایر شود تا کسبه ما با فروش بیشتر و تامین میوه ارزانتر، در خدمت شهروندان باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه