اخبار داغ

قدس چپ و راست نمی شناسد؛

وقتی همه تشکلهای دانشجویی برای پاره تن اسلام هم داستان می شوند

وقتی همه تشکلهای دانشجویی برای پاره تن اسلام هم داستان می شوند
دانشجویان کرمانی نشان دادند دفاع از فلسطین مساله جهان اسلام است و جدای از هر گونه تفکر و سلیقه سیاسی حمایت از قدس شریف آرمان اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‌به نقل از دانشجوآزاد روز گذشته جامعه دانشگاهی دانشگاه شهید باهنر کرمان در حمایت از قدس مظلوم تجمع کردند در این تجمع همه تشکل های دانشجویی با سلایق سیاسی مختلف حضور داشتند و با اجتماع خود اعلام کردند دفاع از فلسطین مساله جهان اسلام است و جدای از هر گونه تفکر و سلیقه سیاسی حمایت از قدس شریف آرمان اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

و در پایان بیانیه ای قرائت کردند؛ متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.

,

‌بسم الله الرحمن الرحیم

,

«فلسطین کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است.»

,

امام خامنه‌ای

,

,

اقدام ابلهانه رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی و اعلام انتقال سفارت‌خانه ایالات متحده از تل آویو به قدس مظلوم، طرحی جدید برای برهم زدن آرامش منطقه و جنایتی جدید در کارنامه سیاه استکبار و صهیونیست می‌باشد.

,

در این برهه زمانی حساس که منطقه از لوث تکفیری های داعش، به همت شهدای مدافع حریم آل الله رهایی یافته است، استکبار جهانی بیش از پیش احساس خطر کرده قصد طرح ریزی و اجرای برنامه های جدیدی در خاورمیانه پساداعش است. واضح است که پایان داعش، به معنای پایان بحران در منطقه نیست. در موج جدید بحران آفرینی ها مانند قبل، کشور های محور مقاومت آماج حملات می باشند. روزی شاهد پروژه ی ناپخته استقلال کردستان، روزی دیگر به دنبال ایجاد بحران در لبنان و تضعیف حزب الله از طریق عرف نامرسوم دیپلماتیک، روزی دیگر از طریق فتنه در یمن و امروز اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی. این توطئه و تلاش پلید استکبار علاوه بر نقض صریح قراردادهای بین المللی، حکایت از نقشه های شوم سردمداران کاخ سفید و رژیم جعلی اسرائیل پس از شکست گروه تکفیری داعش و عدم تحقق برنامه های آنان در به آشوب کشاندن خاورمیانه به ویژه عراق و سوریه دارد.

,

مسئله قدس که قبله اول مسلمانان است، یک مساله فراگیر بین مسلمین می باشد. این اقدام آمریکا، فرصتی است برای سازمان های بین المللی اسلامی، کشورهای اسلامی و تمام وجدانهای بیدار جهانی تا با اتحاد و همکاری با یکدیگر، با این عمل شنیع استکبار جهانی به مبارزه برخیزند و با این اقدام مخالفت کنند. این تصمیم آمریکا، انتفاضه جدیدی را رقم زده است و باعث چرخش اذهان ملل و دول مسلمان به سمت هدف اصلی که همان آزادی قدس شریف است شده است.

,

اما همان گونه که خداوند در قرآن به بیان استوار می فرماید: «وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ» که خداوند بهترین مکر کنندگان است و مکر دشمنان به خودشان باز خواهد گشت!

,

آنچه که امروز در عرصه تحولات منطقه شاهد هستیم، شکست پروژه‌های شیطان بزرگ و متحدان منطقه ای اش است. این ها همه نشانه هایی است برای بیان قاطع و محکم رهبرمان که فرمودند: «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.» و روز به روز به این تاریخ موعود نزدیک تر می شویم. آزادی فلسطین، ادامه وعده صادقی است که چندی قبل شاهد تحققش بودیم. رهایی قدس از دست استکبار، یک امر قطعی و حتمی است و حامیان صهیونیست باید بدانند که دیگر به پایان عمر خود نزدیک می شوند و بهتر است دست از ماجراجویی های این چنینی بردارد!

,

ما دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان، این اقدام وقیحانه آمریکا را محکوم می نماییم و به استکبار و صهیونیست جهانی هشدار می دهیم تا زمانی که در گهواره‌ها کودکانی از نسل حیدر کرار نفس میکشند، رویای اسراییلی کردن قدس را در خواب هم نخواهند دید و اگر لازم باشد فرزندان خمینی کبیر برای فتح قدس وارد میدان خواهند شد‌.

,

,

نهاد مقام معظم رهبری

,

بسیج دانشجویی

,

انجمن اسلامی دانشجویان

,

جامعه اسلامی دانشجویان

,

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه

,

تشکل تدبیر و امید

,

مجمع اسلامی دانشجویان

,

هیات دانشجویی دارالثقلین

,

حوزه علوم اسلامی

,

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه