اخبار داغ

رئیس اداره پست شهرستان تیران خبر داد:

۲۷هزار کارت ملی هوشمند در تیران و کرون صادر شده است

۲۷هزار کارت ملی هوشمند در تیران و کرون صادر شده است
رئیس اداره پست شهرستان تیران و کرون، با بیان اینکه نصف جامعه هدف شهرستان تیران و کرون، تا کنون نسبت به تعویض کارت ملی خود اقدام نکرده اند، گفت: تعویض کارت ملی به هوشمند فقط تا پایان سال ۹۶ فرصت دارد و پس از آن کارت های ملی سابق فاقد اعتبار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نقی ها، در گفتگو با سفیر تیران و کرون، با اشاره به انجام طرح تعویض کارت های ملی به کارت هوشمند توسط اداره پست، اظهار کرد: بیش از  ۲۷ هزار کارت ملی هوشمند از ابتدای اجرای طرح در شهرستان تیران و کرون صادر شده که شش هزار و ۴۰۰  مورد آن در سال جاری و ما بقی طی دو سال گذشته انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر تیران و کرون,

رئیس اداره پست شهرستان تیران و کرون، با بیان اینکه حدودا نصف جامعه هدف شهرستان تیران و کرون تا کنون نسبت به تعویض کارت ملی خود اقدام نکرده اند، گفت: تعویض کارت ملی به هوشمند فقط تا پایان سال ۹۶ فرصت دارد و پس از آن کارت های ملی سابق اعتباری ندارد.

,

نقی ها افزود: با توجه به کمبود فرصت و ایجاد ازدحام در روزهای پایانی سال مردم شهرستان باید هر چه سریعتر برای تعویض کارت ملی خود به اداره پست مراجعه کنند.

,

وی هزینه این کار را مبلغ ۳۵ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: چهار هزار تومان بابت پیش ثبت نام و نوبت دهی، ۲۰ هزار تومان هنگام ثبت نام، ۹ هزار تومان برای انگشت نگاری و گرفتن عکس و دو هزار تومان زمان تحویل کارت ملی هوشمند، دریافت خواهد شد.

,

رئیس اداره پست شهرستان تیران و کرون، یادآور شد: هنگام پیش ثبت نام همراه داشتن شناسنامه، کارت ملی، آدرس کامل و کد پستی ضروری است و کارت پس از ۱۵ روز صادر و به دست متقاضیان خواهد رسید.

,

نقی ها با بیان اینکه بیشتر مردم از سرویس های نوین پستی اطلاعی ندارند، خاطرنشان کرد: اداره پست محموله های پستی هنرمندان، شهرک های صنعتی و تولیدات خانگی را با تخفیف ویژه ارسال می کند که متقاضیان برای اطلاع از این خدمات می توانند به اداره پست شهرستان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه