اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تنها راه‌حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است / بازی‌های سیاسی گریبانگیر اقتصاد

تنها راه‌حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است / بازی‌های سیاسی گریبانگیر اقتصاد
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بازی های سیاسی مشکل اصلی شهرستان ها به خصوص مناطق محروم است گفت: تکیه بر توان موجود و فعالیت درعرصه اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت ازوضعیت موجود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  هفت چشمه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دیشب در سفر به شهرستان اردل در جمع مردم این شهرستان در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل گفت:فرصت‌های نظام جمهوری اسلامی، فرصت‌های مغتنمی است در همین راستا مسئولان باید سعی در گره‌گشایی و خیرخواهی از امور مردم و جامعه داشته باشند.
نکونام با بیان اینکه همه افراد باید در هر جایگاهی که هستند وظایف خود را به درستی انجام دهند، افزود: کارگذاران نظام جمهوری اسلامی با مسئولان نظام‌های طاغوتی به دلیل داشتن خیرخواهی متمایز هستند و این مایه بالندگی است.
وی افزود:دشمن تلاش می کند که دوباره به داخل کشور ما نفوذ پیدا کند و حاکمیت و اداره این مردم و کشور را به دست بگیرد و هر طور که خودش می خواهد در این کشور تصمیم بگیرد و انقلاب اسلامی ایران را از میان بردارد.

وی تاکید کرد:امروز کشور در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته است، یعنی در موقعیتی هستیم که به برکت عنایت های الهی و هدایت های امام(ره) و مقام معظم رهبری،خون مطهر شهدا و بصیرت و هوشیاری شما مردم انقلاب اسلامی ایران در اوج عزت و استقلال قرار گرفته و در برابر دشمنان و طاغوت ایستاده و دست آنان را از این کشور قطع کرده و حالا دشمن کمر بسته که این موقعیت را از این مردم بگیرد و دوباره کشور را به حالت اول بازگرداند.

نکونام تاکید کرد: دشمن برای ضربه زدن و از بین بردن انقلاب خیز برداشته و مجهز شده است و متأسفانه برخی ها در داخل به این دشمن خیز برداشته و زمینه را برای حضور او در داخل کشور فراهم می کنند که این خطری بزرگ در کمین کشور است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جریان ها و جناح بازی های  سیاسی  امروز جامعه گفت:  در جریان های سیاسی باید یک نگاه داشته باشیم و آن نگاه حق و براساس شاخص حق باید باشد و هرچه بر پایه وابستگی بر جناح و گروه های سیاسی بمانیم به نظام و دین اسلامی ضربه بیشتری وارد می شود.

نکونام گفت: حرکت در مدار حق و ولایت فقیه در تمام مسئولیت ها به خصوص مسئولیت کارگزاران یک امر مهم و ضروری است و دل به دنیا بستن انسان را از توجه کردن به حق باز می دارد.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام تاکید کرد:  اگر کارها و اقدامات فقط در جلسات و آمارها خلاصه شود و در عرصه عمل و کف جامعه هیچ چیز مشاهده نشود، قطعا هیچ کاری از پیش نخواهد رفت و هیچ مشکل و کاستی  در جامعه رفع نخواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

حجت الاسلام و المسلمین نکونام  بابیان  اینکه  تکیه بر توان موجود و فعالیت درعرصه اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات است تصریح کرد: مطالبه کننده در کشور کم نیست و همه مطالبه می‌کنند اما مشکل ما در مسئله اقتصاد مقامتی آن است که مجری و آن کسی که باید در میدان عمل وارد شود و  اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کند، در میدان عمل وارد نشده و اقتصاد مقاومتی بر زمین مانده است.

,

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که گام اول برای تحقق اقتصاد مقاومتی را باید دولتمردان بردارند تاکید کرد: به یقیین تحقق اقتصاد مقاومتی یک أمر همگانی است و همه آحاد جامعه، قوا و مسئولان باید در این جهت نقش آفرین باشند اما فرماندهی و قرارگاه این امر مهم باید در دولت و توسط دولت شکل بگیرد  و طبعا دولت اگر بخواهد فرماندهی کند و قرارگاه شکل بدهد، باید یک قرارگاه عملیاتی به دور از شعار،حرف و مطالبه‌گری شکل بدهد تا شاهد عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/
 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه