اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

طرح تغییر پایتخت رژیم جعلی اسرائیل پاتکی برای نابودی داعش/نقش منافقانه عربستان در بین امت اسلامی آشکار شد

طرح تغییر پایتخت رژیم جعلی اسرائیل پاتکی برای نابودی داعش/نقش منافقانه عربستان در بین امت اسلامی آشکار شد
کارشناس مسائل سیاسی، گفت: آمریکا و اسرائیل، با طرح مسئله تغییر پایتخت رژیم جعلی اسرائیل در فکر این هستند، که قدمی به جلو بردارند و به بیانی دیگر ضد حمله یا پاتک بزنند تا نابودی داعش را تحت الشعاع قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه فتحی، امروز در گفتگو با آرمان زنان، با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ در خصوص تغییر پایتخت رژیم جعلی و منحوس اسرائیل به قدس شریف، اظهار کرد: این اظهارات و رفتارها خشم همه مسلمانان و آزادگان جهان را در پی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

وی با اشاره به سخنان نتانیاهو که گفته بود اسرائیل با نابودی داعش مجبور است 20 میلیارد دلار بر هزینه های دفاعی خود بیفزاید، افزود: به نظر می رسد آمریکا و اسرائیل با طرح مسئله تغییر پایتخت رژیم جعلی اسرائیل در فکر این هستند که قدمی به جلو بردارند و به بیانی دیگر ضد حمله یا پاتک بزنند تا نابودی داعش را تحت الشعاع قرار دهند اما باید بدانند این پاتک به ضرر خودشان خواهد بود و این عمل به نوعی خودکشی است چرا که سران کشورهای اروپایی نیز اظهارات ترامپ را محکوم کرده اند.

,

کارشناس ارشد مسائل سیاسی، تصریح کرد: داعش دست پرورده خود استکبار برای دفاع از اسرائیل بود و قصد داشت تا مسلمانان را درگیر جنگ در بین امت اسلامی کند و حالا با نابودی اسرائیل یک سنگر را از دست داده و قصد دارد تا قدس را دستمایه قرار داده و سنگری دیگر را برای خود جایگزین کند.

,

وی تاکید کرد: آمریکا و اسرائیل غاصب سعی دارند حالا که تسلط خود را بر سوریه از دست داده اند پایگاهی برای خود در قلب اسرائیل با اشغال قدس شریف ایجاد کنند که این اتفاق نخواهد افتاد.

,

فتحی با تاکید بر اینکه مردم سراسر جهان به ویژه مسلمانان باید این اظهارات و اقدامات را یک صدا محکوم کنند، گفت: با همه این تفاسیر قدس در دست مسلمانان خواهد ماند، حتی با حمایت عربستان و حمایت تنها سفارت خارجی آمریکا هم قدس نمی تواند پایتخت اسرائیل شود.

,

* آشکار شدن نقش منافقانه و مخربانه عربستان

, * آشکار شدن نقش منافقانه و مخربانه عربستان, * آشکار شدن نقش منافقانه و مخربانه عربستان,

وی با اشاره به نقش عربستان در این موضوعف اذعان کرد: حالا که داعش نابود شده، مانند گذشته نگاه مسلمانان به اسرائیل معطوف شد و در این بین نقش منافقانه و مخربانه عربستان نیز برای همه فاش شد چرا که آل سعود دیگر نمی تواند در جوامع اسلامی دم از اسلام بزند و برای همه مسلمانان مبرهن شد که عربستان با یهود و اسرائیل متحد بوده است.

,

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی، عنوان کرد: زمانی حرف عربستان برای دولت های اسلامی حجت و اثرگذار بود و یکی از کشورهایی بود که از نظر مالی به فلسطین کمک می کرد، اما در همان زمان نیز از فلسطین حمایت دیپلماتیک نداشت و خود را عقب می کشید، این در حالی است که عربستان امروز به طور واضح بر ضد فسطین کار می کند تا جایی که در سرزمین های اشغالی عکس بن سلمان به آتش کشیده می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: امروز پرده ها از چهره عربستان کنار رفته و همه می دانند عربستان چه خیانت هایی به امت اسلامی کرده است و با اقدامات عربستان، این کشور دیگر جایی در بین مسلمانان و دولت های اسلامی نداشته و امت اسلامی روز به روز از تفرقه و نفاق خالص تر می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه