اخبار داغ

با هدف بهبود وضعیت معیشتی روستاییان؛

دروه آموزشی توانمندسازی زنان تسهیلگر روستایی در کاشمر برگزار شد

دروه آموزشی توانمندسازی زنان تسهیلگر روستایی در کاشمر برگزار شد
جلسه توانمندسازی ویژه زنان تسهیلگر روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد روستایی در محل مدیریت جهادکشاورزی شهرستان کاشمر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر در این جلسه که انروز با حضور مدیر جهاد کشاورزی، رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و اساتیدی از جهاد دانشگاهی کاشمر برگزار شد 40 فراگیر از زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد روستایی با راه‌های راه‌اندازی و گسترش فضای کسب و کار آشنا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در این نشست با اشاره به مشارکت بانوان روستایی در فضای اقتصادی خانواده اظهار داشت: توانمند شدن زنان روستایی باعث ایجاد نشاط در خانواده و بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌ها خواهد شد.

,

سیدابواقاسم موسوی تشکیل تعاونی‌ها را از بهترین راه‌های ایجاد یک کسب و کار موفق خواند و افزود: با تشکیل تعاونی‌ها فعالیت‌های خود اشتغالی زنان روستایی رونق خواهد گرفت.

,

همچنین در این جلسه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان کاشمر از راه‌اندازی شب بازار در محل اداره تعاون روستایی خبر داد و اظهار داشت: این شب بازار با هدف حمایت از تولید کنندگان روستایی ایجاد شده است و این اداره آمادگی دارد با واگذاری چند غرفه به متقاضیان زن روستایی فضایی را برای ارائه محصولات و توانمندی‌های زنان روستایی آماده کند.

,

محمدرضا فارسیان در ادامه در پاسخ به سؤالات شرکت کنندگان در جلسه در خصوص نحوه واگذاری این غرفه‌ها تأکید کرد: در حال حاضر غرفه‌هایی در اختیار تولید کنندگان روستایی قرار گرفته است و سایر متقاضیان لازم است با ارائه درخواست به اداره تعاون روستایی نسبت به در اختیار گرفتن این غرفه‌ها اقدام کنند.

,

همچنین در ادامه این جلسه قدوسی و هاشمی‌نژاد از اساتید جهاد دانشگاهی کاشمر، فراهم شدن فضای کسب و کار برای زنان روستایی را راهی برای کمک به اقتصاد خانوار عنوان و به بانوان روستایی توصیه کردند از فرصت به وجود آمده توسط اداره تعاون روستایی نهایت بهره برداری را کرده و با شرکت در کلاس‌های آموزشی و بالا بردن سطح آگاهی خود در کمک به اقتصاد خانواده و کشور، پویا و فعال باشند.

,

شایان ذکر است در پایان به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی کارآفرینی و بازاریابی ویژه زنان روستایی عضو صندوق اعتبارت خرد روستایی، گواهینامه آموزشی اعطا و از زحمات اساتید این دوره نیز قدردانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه