اخبار داغ

انگجی در مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی تبریز؛

بیش از ۱۶۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی در آذربایجان‌‌شرقی فعالیت دارند/ یکی از دغدغه‌‌هایمان کاهش دانشجو است

بیش از ۱۶۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی در آذربایجان‌‌شرقی فعالیت دارند/ یکی از دغدغه‌‌هایمان کاهش دانشجو است
انگجی گفت: باتوجه به افزایش تعداد دانشگاه‌‌های استان باید در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بازمهندسی صورت گیرد تا بتوانیم با سایرین رقابت و دانشجوی بیشتری جذب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سید جواد انگجی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه‌ی رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز‌ ضمن گرامیداشت یاد و نام جوانان بصیر دانشگاه آزاد اظهار داشت: حامد جوانی، محرم علیپور، صادق عدالت اکبری و وحید فرهنگی والا از دانشجویان این دانشگاه بودند که با حضور به موقع در عرصه‌ی نبرد و دفاع از آرمان‌های بلند اسلامی به خیل عظیم مدافعان حریم ولایت پیوستد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

 وی ادامه داد: زمانی که در سال ۶۱ دانشگاه آزاد اسلامی استان شکل گرفت تنها با دو دانشگاه تبریز و علوم پزشکی رقابت داشت اما هم اکنون بیش از ۱۶۰ دانشگاه و مرکز آموزش عالی در استان در حال فعالیت هستند.

,

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: این مجموعه‌های آموزشی در حال رقابت با هم هستند لذا نیاز است تا بازمهندسی در دانشگاه آزاد صورت گیرد زیرا شرایط تغییر یافته است.

,

انگجی اذعان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای ارزشمند نظان اسلامی است که بنا به ضرورت‌های مورد نیاز در ایامی که حتی مدارس غیر انتفاعی قابل پذیرش نبود، تاسیس شد.

,

وی افزود: دانشگاه‌های دولتی کمر همت برای تعطیلی این مجموعه بستند تا با این دانشگاه مقابله نمایند اما حمایت‌های بی‌دریغ امام راحل (ره) نگداشتند این گام بلند علمی ابتر باقی بماند.

,

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در پایان خاطرنشان ساخت: یکی از دغدغه‌ها وضعیت کاهش دانشجو است که موجب گردیده برای اساتید و کارکنان دغدغه‌ای ایجاد شود که روند دانشگاه به کجا منتهی خواهد شد، مجموعه دانشگاه اساتید و کارکنان برای این امر باید تدابیر لازم اتخاد نمایند و بر مشکلات موجود فایق آیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه