اخبار داغ

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس:

باید راه آهن و جاده از دور باطل خارج شود/ تا زمانی که راه آهن آغاز نشود امیدی به کمک های دولت نداریم

باید راه آهن و جاده از دور باطل خارج شود/ تا زمانی که راه آهن آغاز نشود امیدی به کمک های دولت نداریم
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بستری فراهم شود تا پروژه نیمه تمام محور بیرجند قاین و پروژه راه آهن که هنوز آغاز نشده است، به نحوی از دور باطل خارج شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خاورستان؛اظهارکرد: امسال از محل منابع توسعه شاخص های اقتصادی خراسان جنوبی اعتباراتی  برای راه آهن و جاده بیرجند قاین اختصاص پیدا کرد که اگر دولت به تعهدات خود در قبال این پروژه ها عمل می کرد، نیازی به این کار نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛,

 

,

وی با اشاره به این تدبیر منطقی استاندار در تصویب اعتبارات برای این پروژه‌ها گفت: باید بستری فراهم شود تا پروژه نیمه تمام محور بیرجند قاین و پروژه راه آهن که هنوز آغاز نشده است، به نحوی از دور باطل خارج شود.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی قرار است پروژه جدیدی آغاز شود با توجه به نبود پیشرفت و زمان بر بودن بهره برداری از آن، دولت ردیف اعتباری اندکی برای آن اختصاص می دهد، اما وقتی پروژه نیمه تمامی برای دریافت اعتبار به دولت معرفی شود، اعتبارات هنگفتی به آن اختصاص می یابد و کار به نتیجه می رسد.

,

 

,

فلاحتی با اشاره به اینکه تا زمانی که پروژه راه آهن استان آغاز نشده است هیچ امیدی به کمک های دولت در این خصوص نداریم گفت: اعتباری هم که استاندار در خصوص راه آهن مصوب کرده است،  تنها برای شروع کار کافی است.

,

 

,

وی با بیان اینکه در واقع قرار است از طریق بخش دولتی و خصوصی زیرساختی در استان فراهم شود که میلیاردها تومان اعتبار برای آن گذاشته شود اظهارکرد: حتی این امر منطقی است که برای هزینه هزاران میلیارد تومان برای راه آهن و جاده در استان، از بخشی از منافع استانی خودمان هم بگذریم که خود این موضوع عاملی در توسعه استان هست.

,

 

,

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه بسیاری از اعتبارات استانی پس از توزیع صرف پروژه های بسیار ریز و خردی می شود که کار زیرساختی محسوب نمی شود و شرایط به گونه ای است که اگر اعتبارات به سمت ایجاد زیرساخت ها برود منطقی تر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه