اخبار داغ

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی میرجاوه:

انتقال پایتخت اسرائیل به قدس دسیسه ای جدید برای تنش در خاورمیانه و دنیای اسلام است

انتقال پایتخت اسرائیل به قدس دسیسه ای جدید برای تنش در خاورمیانه و دنیای اسلام است
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی میرجاوه گفت: اقدام ننگین ترامپ خشم مسلمانان جهان را برانگیخت و امروز مسلمین باید یک صدا و متحد فریاد استکبارستیزی و نابودی اسراییل را سر دهند چرا که این اتحاد و یکدلی زمینه نابودی همیشگی رژیم جعلی اسراییل را فراهم می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی هاشمی پور در گفت و گو با لادیز،اظهار کرد: اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل دسیسه جدید آمریکا و اسراییل برای تنش در خاورمیانه و دنیای اسلام است چراکه آمریکا و اسراییل دشمنان قسم خورده مسلمین هستند و به گفته قران کریم یهود و نصاری هیچ گاه دست از دشمنی با مسلمانان برنمی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

وی  با بیان اینکه این تصمیم ترامپ باعث اتحاد بیشتر مسلمین شد، افزود:این اقدام ننگین ترامپ ،خشم مسلمانان جهان را برانگیخت و امروز مسلمین باید یک صدا و متحد فریاد استکبارستیزی و نابودی اسراییل را سر دهند چرا که این اتحاد و یکدلی زمینه نابودی همیشگی رژیم جعلی اسراییل را فراهم می کند.

,

وی با اشاره به اهمیت بیت المقدس برای دنیای اسلام، خاطرنشان کرد: قدس پاره تن اسلام است و هیچ گاه از اسلام جدا نخواهد شد و مسلمانان تا آخرین نفس در مقابل هر قدرتی که بخواهد قدس را از فلسطین جدا کند می ایستند و اجازه تعدی به قبله اول مسلمین را به آمریکا و اسراییل نخواهند داد.

,

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پور تاکید کرد: قدس پاره تن اسلام است و این پاره تن هیچ گاه از اسلام جدا نخواهد شد سکوت برخی از کشورهای منطقه در این بازه زمانی دوست و دشمن جامعه اسلامی را مشخص می کند چراکه سکوت برخی دولت های اسلامی در شرایط کنونی خیانت به جهان اسلام و مسلمانان است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه