اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان سمنان:

197؛ فرصتی است برای نظارت مردم بر پلیس/ ارتباط مستقیم مسئولان با مردم راهگشا است

197؛ فرصتی است برای نظارت مردم بر پلیس/ ارتباط مستقیم مسئولان با مردم راهگشا است
فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به خدمات مرکز 197 پلیس گفت: مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی، فرصت مناسبی برای نظارت شهروندان بر پلیس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرآت، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در حاشیه برنامه ملاقات مردمی در مرکز 197 ستاد فرماندهی انتظامی استان با اشاره به لزوم رسیدگی مستقیم مسئولان دستگاه های مختلف به مشکلات مردم گفت: این ملاقات روزهای دوشنبه هفته به صورت عمومی با مردم استان سمنان و سایر استانهایی که موضوعاتی مرتبط با نیروی انتظامی دارند انجام می شود و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرمانده انتظامی استان سمنان، شعار مرکز نظارت همگانی پلیس 197 را «این بار شما پلیس ما باشید» دانست و افزود: مردم موضوعات مورد نظر خود را علاوه بر حضور مستقیم به صورت تماس تلفنی به مجموعه همکاران ما اعلام می کنند که  این امر نشان دهنده اعتماد عموم شهروندان به پلیس است.

,

قاسمی اظهار کرد: در این مدت، تماس تلفنی مردم حدود 14 درصد و تماس های قابل بهره برداری نیز حدود 7 درصد نسبت به مدت مشابه افزایش یافته است.

,

وی با بیان اینکه تماس های غیرمرتبط  با این مرکز حدود 72 درصد کاهش یافته است گفت: انتقادات مردمی نسبت به عملکرد نیروی انتظامی نیز در این مدت حدود 1 و نیم درصد کاهش پیدا کرده است.

,

فرمانده انتظامی استان از کاهش 40 درصدی شکایات مردمی از این دستگاه خبر داد و گفت: میزان اعلام رضایت مردم از عملکرد نیروی انتظامی استان نیز در این مدت 12 درصد افزایش یافته است.

,

قاسمی با اشاره به افزایش 10 درصدی حجم پیشنهادات مردمی در خصوص بهبود عملکرد ناجا اظهار کرد: افزایش مشارکت مردم در این حوزه نشان می دهد مردم به عملکرد نیروی انتظامی استان برای رفع مشکلات خود امیدوار هستند.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت در خصوص مهمترین انتظار مردم از نیروی انتظامی نیز گفت: مهمترین وظیفه پلیس تامین مهمترین دغدغه مردم است و مردم نیز از ما انتظار دارند در موقعیت ها و شرایط مختلف از امنیت لازم برخوردار باشند.

,

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر لزوم برقراری نظم و امنیت در تمام حوزه ها تصریح کرد: مطالبه آنی مردم از نیروی انتظامی داشتن امنیت در فضاهای مختلف نظیر پارکها، خیابان ها و ... است و پلیس نیز به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد فرد یا افرادی امنیت مردم را خدشه دار کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه