اخبار داغ

چالش جدید شهرداری زاهدان؛

عدم پرداخت بیمه تکمیلی، هزینه های درمان را افزایش داد

عدم پرداخت بیمه تکمیلی، هزینه های درمان را افزایش داد
در حالی تعدادی از کارگان مناطق پنجگانه شهرداری زاهدان از عدم پرداخت حق بیمه تکمیلی خود ابراز نارضایتی کردند که مسئول امور مالی شهرداری گفت: این مشکل طی جلسه ای با مسئولان بیمه آسیا مرتفع خواهد شد و نیروهای شهرداری نباید نگران آن باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، در روزهای اخیر برخی از کارگران مناطق پنج گانه شهرداری زاهدان در تماس های متعدد، خواستار پیگیری علت عدم واریز حق بیمه تکمیلی خود بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

یکی از این کارگران در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه حق بیمه تکمیلی در فیش حقوقی کم می شود اما خدماتی ارائه نمی شود، اظهار کرد: چند ماه است که حق بیمه به حساب بیمه آسیا واریز نشده و براین اساس نمی توانیم از خدمات آن بهره ببریم.
وی بیان کرد: با  توجه به اینکه در فصل سرما قرار گرفته ایم نیازمند بیمه هستیم تا هزینه های زیادی برای درمان پرداخت نکنیم لذا در این راستا خواستار پیگیری هرچه زودتر این موضوع از سوی مسئولان مربوطه می باشیم.
یکی دیگر از کارگران در تماس تلفنی با این پایگاه خبری عنوان کرد: برای پرداخت هزینه های درمانی فرزند مریض خود مانده ایم، بیمه تکمیلی نقطه قوتی برای درمان کودکانمان بود اما از این ظرفیت، مدتی است که محرومیم و لازم است تا با توجه به کسر حق بیمه تکمیلی از حقوق ما، این مشکل هرچه سریعتر مرتفع شود.
وی بیان کرد: بیمه تکمیلی در جامعه امروز یکی از الزامات برای کاهش هزینه های درمانی خانواده ها به شمار می آید و امیدواریم مسئولان شهرداری هرچه سریعتر برای رفع این مشکل تلاش کنند.
 
طی جلسه ای با مسئولان بیمه آسیا مشکل برطرف می شود
معاون اداری و مالی شهرداری زاهدان در این زمینه گفت: امروز در طی برگزاری جلسه ای با مسئولان بیمه آسیا سیستان و بلوچستان، مشکلاتی که فی مابین شهرداری و بیمه آسیا است برطرف خواهد شد و امیدواریم به زودی جریان بیمه تکمیلی نیروهای شهرداری به حالت اول برگردد.
اربابی به خبرنگار عصرهامون گفت: یک سری مشکلات به وجود آمده عامل ایجاد این اختلال در بیمه تکمیلی بوده است که طی جلسه ای با مسئولان بیمه آسیا مرتفع خواهد شد و نیروهای شهرداری نباید نگران این موضوع باشند.
 
انتهای پیام/
 

, عصرهامون ,
,
, این پایگاه خبری,
,
,
,
,
, عصرهامون ,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه