اخبار داغ

فرماندار شفت در نشست شورای آموزش و پرورش مطرح کرد:

لزوم حفظ میراث معنوی و پاسداشت مشاهیر علمی شهرستان شفت

لزوم حفظ میراث معنوی و پاسداشت مشاهیر علمی شهرستان شفت
فرماندار شفت در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان خواستار پاسداشت میراث معنوی و پاسداشت مشاهیر علمی شهرستان شفت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل صبح شفت؛محمدرضا محسنی امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به  حضور دانش آموزان در آیین گرامیداشت روز 13 آبان افزود : ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان در سطح مدارس باید همواره مورد پیگیری قرار گیرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح شفت, صبح شفت,

وی با بیان اینکه پرسش مهر می تواند مطالبات دانش آموزان را وارد چرخه مدیریت و تصمیم گیری کند افزود : روش های تحقیق باید در مدارس آموزش داده شود.

,

فرماندار شفت با اشاره به اینکه فرهنگ تحقیق و پژوهش باید در مدارس نهادینه گردد افزود : دانشگاه محل چیدن میوه پژوهش است و این عامل سبب نوآوری  و تولید علم خواهد شد.

,

وی با اشاره به وجود ظرفیت های فرهنگی و علمی  بنام در شفت نظیر میرزای شفتی و آقاسیدمحمد باقر شفتی و لزوم جانمایی و نصب تندیس مشاهیر این شهرستان  افزود : برای پاسداشت میراث معنوی شهرستان شفت باید برنامه ریزی شود.

,

محسنی در ادامه از آموزش و پرورش و شهرداری شفت خواست به منظور گرامیداشت مقام معلم ،  تکمیل و نصب سردیس معلم فداکار را نیز پیگیری کنند.

,

نماینده عالی دولت در شفت بر لرزوم جلوگیری از عرضه مواد غذایی توسط دست فروشان دوره گرد در حاشیه مدارس تاکید کرد و افزود : آموزش و پرورش ، شهرداری و شبکه بهداشت و درمان این موضوع را مورد پیگیری قرار دهند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه اهمیت حفاظت از محیط زیست باید از  دوران ابتدایی در کلاس های درس تبیین شود افزود : آموزش های فراگیر حلقه مفقوده مدیریت پسماند است.

,

محسنی فرهنگ سازی در مدیریت پسماند را یک دغدغه برشمرد و افزود : خرده فرهنگ ها بر اساس تمرین در جامعه به عرف و بازخوردهای اجتماعی تبدیل می شود که کارایی بالایی را در پیشبرد امور دارند.

,

وی با اشاره به اینکه ذهن دانش آموزان مانند زمین آماده ی کشت است و در صورت برنامه ریزی می تواند محصولات ارزشمندی به جامعه بشری ارزانی دارد افزود : سمن زیست محیطی دانش آموزان شفت با محوریت اداره حفاظت از محیط زیست این شهرستان و همکاری آموزش و پرورش و دستگاه های ذیربط  تشکیل گردد .

,

نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه 50 مدرسه متروکه در این شهرستان وجود دارد افزود : تغییر کاربری و واگذاری قانون مند این واحد ها می تواند از تخریب آنها جلوگیری و زمینه بهره وری از آن را فراهم کند.

,

وی با اشاره به اینکه مدیران مدارس مسوولیت حفاظت از مدارس در زمان بارش برف را برعهده دارند تصریح کرد: اقدامات لازم از هم اکنون باید برنامه ریزی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه