اخبار داغ

سفیر پیشین ایران در مکزیک مطرح کرد؛

پایان دادن مشکلات در سایه شناخت وضعیت فعلی فرهنگ کشور

پایان دادن مشکلات در سایه شناخت وضعیت فعلی فرهنگ کشور
سفیر پیشین ایران در مکزیک گفت: شناخت وضعیت فعلی فرهنگی و نقاط قوت و ضعف آن، نقطه عطف حرکت به جلو و پایان دادن به مشکلات است و باید با توجه به آموزه های اسلامی مسیر صحیح را پیدا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اقطاع؛ جشن گرامیداشت روز دانشجو با حضور دانشجویان، استادان و روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان بافت و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سالن آمفی تئاتر هنرستان الزهرا(ع) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقطاع,

محمد حسن قدیری ابیانه در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو بیان نمود : تربیت و جذب نیروی انسانی کارآمد، کارآفرین و عامل فرهنگی در تبدیل سرمایه به سرمایه گذاری امور اشتغال زای مولد، مفید و ایجاد شغل موثرند.

,

وی فرهنگ عمومی را از عوامل موثر در اشتغال دانست و افزود: عامل فرهنگ عمومی یکی از مهمترین عوامل موثر بر توسعه و پیشرفت،اقتدار ملی و اشتغال است که در کنار سایر عوامل نقشی تعیین کننده در موفقیت یا عدم موفقیت هر برنامه ای دارد.

,

قدیری ابیانه اظهار کرد: در بررسی زمینه توسعه و پیشرفت هر کشوری ابتدا باید ویژگی های فرهنگی آن کشور مورد بررسی قرار گیرد.

,

کارشناس عالی مسائل استراتژیک با بیان اینکه توطئه ها علیه فرهنگ عمومی ملت ایران توسط انگلیس آغاز شد خاطرنشان کرد: توطئه هاعلیه فرهنگ عمومی ملت ایران توسط انگلیس آغاز شد و سپس آمریکا و صهیونیسم نیز به آن پیوستند و مثلث شومی را در این ارتباط تشکیل دادند و موفقیت هایی را نیز به دست آوردند.

,

سفیر پیشین ایران در مکزیک تصریح کرد: شناخت وضعیت فعلی فرهنگی و نقاط قوت و ضعف آن، نقطه عطف حرکت به جلو و پایان دادن به مشکلات است و باید با توجه به آموزه های اسلامی در مسیر صحیح را پیدا کنیم.

,

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: باید به یک فرهنگ سازی و یا ناب سازی باورهای عمومی بر اساس اسلام دست پیدا کرد، به عبارت دیگر در برنامه ریزی جامع برای تحقق پیشرفت است که حل مشکل اشتغال و تقویت اقتدار ملی ممکن می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه