اخبار داغ

نایب رئیس شورای شهر کوار:

پرداخت نکردن حقوق کارگران به بهانه طلب قرارداد قبل، توجیح قانونی ندارد

پرداخت نکردن حقوق کارگران به بهانه طلب قرارداد قبل، توجیح قانونی ندارد
حسینی گفت: پیمانکار موظف است به تعهدات خود در پیمان جدید عمل نماید و پرداخت نکردن حقوق کارگران به بهانه طلب قرارداد قبل هیچ توجیح قانونی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهارکوار، سید حجت حسینی نایب رئیس شورای شهر کوار در گفتگو با بهارکوار در خصوص عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران فضای سبز و خدمات شهری شهرداری کوار گفت: اکثر شهرداریهای استان با بحران مالی مواجه هستند و دیروز یک ماه حقوق از طرف شهرداری پرداخت شد و پیمانکار نیز قول داد یک حقوق پرداخت نماید و تلاش می کنیم تا پایان سال، مطالبات کارگران را به صفر یا حداقل برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارکوار,

 

,

حسینی افزود: بیشترین عواملی که باعث تاخیر در پرداخت حقوق کارگران شرکتی گردیده است، عدم توان مالی و پایبندی پیمانکاران بومی شهرداری به تعهدات خود و پرداخت 2 ماه حقوق قبل از هرگونه دریافتی از شهرداری و البته پرداخت نشدن برخی مطالبات پیمانکار در قرار دادهای قبلی توسط شهرداری می باشد.

,

 

,

نایب رئیس شورای شهر خاطر نشان کرد: پیمانکار موظف است به تعهدات خود در پیمان جدید عمل نماید و پرداخت نکردن حقوق کارگران به بهانه طلب قرارداد قبل هیچ توجیح قانونی ندارد.

,

 

,

وی ادامه داد: پیمانکاری که قبلا مطالبه داشته و در پیمان جدید نیز شرکت می کند این یعنی رضایت مندی از کارفرما و شهرداری، پس لازم است تا با آورده خود حقوق کارگرش را پرداخت نماید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه