اخبار داغ

در دیدار رئیس هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح شد؛

ولایتی: آذربایجان استوانه و موقعیت حساس منطقه است

ولایتی: آذربایجان استوانه و موقعیت حساس منطقه است
صبح امروز علی اکبر ولایتی، رئیس هیأت موسس و هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی به همراه فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور وارد تبریز شده و در بدو ورود با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ائل، صبح امروز علی اکبر ولایتی، رئیس هیأت موسس و هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی به همراه فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور وارد تبریز شده و در بدو ورود با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در این دیدار ضمن خوشامدگویی به ولایتی و تقدیر از اقدامات انقلابی در این دانشگاه گفت:  آذربایجان و شهر تبریز منطقه ای استراتژیک از حیث سیاسی، اقتصادی و علمی است.

,

وی ضمن تاکید بر اهمیت خاص تبریز تصریح کرد: لازم است به آذربایجان و تبریز توجه بیشتری شود.

,

همچنین ولایتی، رئیس هیأت موسس و هیأت امنا دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جایگاه علمی خاص تبریز، بیان داشت:  تبریز اولین شهر دانشگاهی جهان اسلام با بیش از ۶۰۰ دانشجوی از سراسر دنیا می باشد.

,

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری تاکید کرد: تبریز و آذربایجان جایگاه والایی در توسعه علمی کشور داشته است.

,

گفتنی است امروز طی مراسمی از خدمات انگجی در دوره چهار ساله مدیریت بر دانشگاه آزاد استان تقدیر و عزیز جوان پور به طور رسمی به عنوان رئیس این دانشگاه معارفه می شود.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه