اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز؛

کاهش دانشجو را فرصتی مغتنم برای ارتقاء کیفیت می‌شماریم/ هر دانشجو و استاد باید به‌‌مانند سرباز فرهنگی نظام عمل کند

کاهش دانشجو را فرصتی مغتنم برای ارتقاء کیفیت می‌شماریم/ هر دانشجو و استاد باید به‌‌مانند سرباز فرهنگی نظام عمل کند
جوانپور گفت: کاهش دانشجو در دانشگاه‌‌های کشور را تهدید محسوب نمی‌‌کنیم بلکه فرصتی می‌‌پنداریم که می‌توان از آن در جهت افزایش کیفیت آموزشی و خدماتی بهره برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، عزیز جوانپور صبح امروز در آیین تودیع و معارفه‌ی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اظهار داشت: شهدای مدافع حرم چراغ راه دانشگاه ما هستند که با موقعیت شناسی از دانشگاه به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: تاکید به بهره‌مندی کامل از پتانسیل‌ اساتید و کارکنان داریم زیرا با کمک نیروهای توانمند شده می‌توان مسایل و مشکلات را مرتفع نمود.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز اذعان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با کاهش شدید دانشجو روند جدیدی آغاز کرده است، البته این تهدید نیست بلکه فرصت مغتنمی است تا از کمیت به سمت ارتقاء کیفیت حرکت کنیم؛ مخصوصا پرداختن به فعالیت‌‌های پژوهشی می‌‌تواند مسائل و مشکلات صنایع استان را حل نماید.

,

وی با تاکید بر لزوم عنایت به تجاری‌‌سازی در حوزه پژوهش، عنوان کرد: زیر ساخت‌ها در دانشگاه آماده است و در حوزه فرهنگ باید اثرگذاری خود را افزایش دهیم؛ اگر هر دانشجو و استاد ما بتواند سرباز فرهنگی برای نظام باشد و به جای نگاه به غرب، نگاه به درون داشته باشد راه‌های زیادی را به شکل جهادی خواهیم توانست طی کنیم.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در همین راستا ادامه داد: این اتفاق قابل انجام است و با پشتوانه‌ای که در استان داریم میسر می‌‌باشد، دانشگاه ازاد اسلامی رتبه دوم بین دانشگاه‌‌های کشور و رتبه چهارم بین دانشگاه‌‌های مجامع اسلامی را به خود اختصاص داده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه