اخبار داغ

رییس بهزیستی دیر:

بیش از ۲ هزار کودک دیری سنجش بینایی شدند

بیش از ۲ هزار کودک دیری سنجش بینایی شدند
رییس اداره بهزیستی شهرستان دیر گفت: تاکنون ۲ هزار ۱۰۰ نفر از کودکان سه تا شش ساله شهرستان دیر در پایگاههای سنجش چشم بهزیستی این شهرستان معاینه تنبلی چشم شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کرمی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس؛  اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۰۰ کودک در طرح پیشگیری از تنبلی چشم سنجش بینایی شدند که از این تعداد ۷۰ کودک مشکوک به تنبلی چشم بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی با بیان اینکه این طرح برای کودکان سه تا 6 سال در سه سطح انجام می شود گفت: پیش بینی شده است که در سال جاری ۲ هزار و ۹۰۰کودک  ۳ تا ۶ سال سنجش بینایی شوند.

,

کرمی هدف از اجرای این طرح را افزایش میزان دسترسی کودکان به خدمات غربالگری بینایی به ویژه در مناطق محروم دانست و افزود: افزایش آگاهی آحاد جامعه از بیماری‌های چشمی و راه‌های پیشگیری از آن نیز در دستور این کار اداره است.

,

رییس اداره بهزیستی شهرستان دیر با تاکید بر اینکه پیشگیری مهم تر از درمان است تصریح کرد: اگر در زمینه ابتلا به برخی بیماری ها پیشگیری نشود، در سن هفت سالگی به بالا این بیماری قابل درمان نخواهد بود.

,

کرمی در پایان خاطرنشان کرد: ۱ اپتومتریست و یک پزشک در این طرح پیشگیری از تنبلی چشم بهزیستی این شهرستان را حمایت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه