اخبار داغ

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان خواستار شد؛

استفاده از ظرفیت‌های بخش صنعت در حوزه فرهنگ کاشان/ بخش خصوصی از ترویج کتابخوانی حمایت کند

استفاده از ظرفیت‌های بخش صنعت در حوزه فرهنگ کاشان/ بخش خصوصی از ترویج کتابخوانی حمایت کند
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، گفت: هنوز نتوانسته ایم از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه فرهنگ، در توسعه مباحث فرهنگی، جامعه بویژه ترویج کتاب و کتابخوانی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کاشان اول؛ مصطفی جوادی مقدم، صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت هامونایزه کاشان، اظهار کرد: بخش خصوصی به ویژه در حوزه صنعت، نباید تنها از نظر فیزیکی به انسان نگاه کند بلکه باید به روحیات آنان که وابستگی به فرهنگ، هنر، دین و عرفان دارد توجه ویژه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول,

وی، با اشاره به نامزدی کاشان برای پایتخت کتاب ایران ابراز کرد: یکی از طرح‌های مهمی که شهرهای شرکت کننده در گرفتن این عنوان با یکدیگر رقابت می کنند، استفاده از بخش خصوصی است.

,

جوادی مقدم، افزود: امسال در حالی کاشان در چهارمین دوره پایتخت کتاب ایران نامزد شده، که در سالیان قبل در شهرهای منتخب، بخش خصوصی حضور چشمگیر داشته و از طرح های ترویج کتابخوانی حمایت های خوبی کرده است.

,

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، تصریح کرد: طرح های نوآورانه و بدیع در حوزه کتابخوانی مانند نذر کتاب، صبحگاه مدارس، پاتوق کتاب، رونمایی از کتاب در هیئات مذهبی، باشگاه های کتابخوانی از موارد مهمی است که در کاشان برای گرفتن عنوان پایتخت کتاب ایران انجام شده است.

,

جوادی مقدم، با قدردانی از طرح های شرکت هامونایزه کاشان به عنوان یک بخش صنعتی خصوصی در حوزه ترویج کتابخوانی گفت: طرح هایی چون قراردادن کتاب در سبد غذایی خانوارها، برگزاری سمینارهایی برای کارکنان با محوریت کتاب و دعوت از استادان این حوزه و تخصیص بن خرید سالیانه کتاب و عیدی دادن کتاب از موارد مهمی است که قابلیت الگو برداری در سراسر ایران را دارد.

,

کتابخوانی؛ اصل توسعه‌ای برای یک کشور

, کتابخوانی؛ اصل توسعه‌ای برای یک کشور, کتابخوانی؛ اصل توسعه‌ای برای یک کشور,

مدیرعامل شرکت هامون نایزه کاشان، نیز در این دیدار گفت: ترویج کتابخوانی یک اصل توسعه برای یک کشور است که در جامعه امروز روبه فراموشی است.

,

محمود شریعتی نیاسر، افزود: باید از الگوهای اجتماعی کشورهای با سرانه مطالعه بالا استفاده کرد و اخلاق مداری و مثبت اندیشی را در جامعه با فرهنگ مطالعه افزایش داد.

,

وی، با اشاره به فعالیت ۴۰۰ نیروی انسانی در شرکت هامونایزه خاطر نشان کرد: تلاش کرده ایم برنامه های سالیانه خود را با محتوای کتاب برگزار کنیم تا به نوعی در رشد فرهنگ عمومی جامعه مشارکت داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه