اخبار داغ

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای دشتی:

‎معتادان بهبود یافته از آموزش های فنی و حرفه ای برخوردار می شوند

‎معتادان بهبود یافته از آموزش های فنی و حرفه ای برخوردار می شوند
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتی گفت: به معتادان بهبودیافته آموزش‌های مهارتی و فنی ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتی در نشست با مسئول کمپ ترک اعتیاد مسیر سبز شهرستان  ‎ گفت: به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی افراد در معرض آسیب، به معتادان بهبودیافته آموزش‌های مهارتی و فنی ارائه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

محمدجواد کاشفی اظهار داشت: مهارت‌آموزی در راستای ایجاد اشتغال و جلوگیری از گرایش دوباره معتادان بهبودیافته باید در اولویت مراکز ترک اعتیاد باشد که این امر به‌خوبی در این مرکز لحاظ شده است.

,

وی بیان داشت: ازآنجایی‌که اشتغال و آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان دغدغه‌های مهم جامعه هستند برای کاهش مشکلات مربوط به این دو حوزه باید تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای را جدی بگیریم.

,

کاشفی ادامه داد: گسترش مهارت‌آموزی به جامعه می‌تواند شهروندان را توانمند ساخته و از افراد مستعد جامعه، کارآفرین بسازد و با فراهم نمودن اشتغال زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را فراهم کند.

,

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتی افزود: آموزش مهارت یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد برای معتادان بهبودیافته به شمار می‌رود به‌طوری‌که پس از کسب مهارت، فرد معتاد پس از رهایی از بند اعتیاد و بازگشت به جامعه به دلیل داشتن شغل مجددا به اعتیاد برنگشته و زندگی سالمی در پیش خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه