اخبار داغ

بیست و سومین هفته نامه ایست رسانه ای منتشر شد

بیست و سومین هفته نامه ایست رسانه ای منتشر شد
بیست و سومین شماره هفته نامه ایست رسانه ای با بررسی موضوع “استارتاپها “توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی منتشر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی بیست و سومین شماره هفته نامه ایست رسانه ای با بررسی موضوع “استارتاپها “توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی منتشر شد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نشریه «ایست رسانه ای» به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی و با هدف ارتقای سواد رسانه‎ای و سواد فضای مجازی شهروندان و افزایش آگاهی و توجه خانواده ها نسبت به استفاده و نحوه حضور در فضاهای مجازی به ویژه  شبکه های اجتماعی، تدوین و تولید شده است، به صورت اینفوگرافی و در قالب نشریه دیواری هرهفته در فرهنگسراها، خانه های فرهنگ، مساجد، ایستگاه‌های مترو، مدارس، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی، هنری و اماکن عمومی شهر توزیع و نصب می شود.

,

نشریه «ایست رسانه ای» در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر می شود و تا کنون شماره های قبلی نشریه، میلیون ها بازدید کننده داشته است.

,

در این نشریه موضوع های گوناگون پیرامون فضای مجازی و مسائلی که در این فضا و شبکه های اجتماعی به وجود می آید، مورد توجه قرار می گیرد.

,

تا کنون علاوه بر پیش شماره این نشریه با موضوع اثرات فضای مجازی برسبک زندگی ، شماره های دیگر این هفته نامه با موضوع های حیا و اخلاق در فضای مجازی، خانواده اولین کلینیک سواد رسانه، کارآفرینی در فضای مجازی منتشر شده است.

,

سازمان ها و مراکزی که علاقه مند به دریافت نشریه «ایست رسانه ای» هستند، می توانند جهت هماهنگی های لازم با شماره تلفن ۲۲۸۸۸۶۸۱ تماس بگیرند و همچنین علاقه مندان می توانند این نشریه را در سایت www.resaneh.farhangsara.ir و کانال تلگرامی فرهنگسرای رسانه به نشانی www.telegram.me/f_resaneh مشاهده کنند.

, www.resaneh.farhangsara.ir, www.telegram.me/f_resaneh,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه