اخبار داغ

موفقیت ۲ دانش آموز بروجنی در مسابقات جهانی یو سی مس/اهدای کاپ قهرمانی به خانواده شهید جیلان

موفقیت ۲ دانش آموز بروجنی در مسابقات جهانی یو سی مس/اهدای کاپ قهرمانی به خانواده شهید جیلان
طاها و صبا صابریان بروجنی که در مسابقات جهانی یو سی مس موفق به کسب مقام سوم شدند ضمن حضور با تمثال شهید علیرضا جیلان در این دوره از مسابقات کاپ قهرمانی خود را به خانواده این شهید مدافع حرم اهداکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نجمه حیات غیبی مربی این دانش آموزان در گفتگو با کلار، اظهار داشت: در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی حساب ذهنی که 19 و 20 آذرماه در گنتینگ شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد 2 هزار و 200 دانش آموز نخبه حضور داشتند.

حیات غیبی با اشاره به این که شرکت کنندگان این مسابقات باید در مدت هشت دقیقه به 200 پرسش پاسخ دهند، گفت: 2 نفر از دانش آموزان شهرستان بروجن به نمایندگی از استان در این مسابقات موفق به کسب مقام شدند.

وی ضمن بیان این که از بین کشورهای عضو ٣٥ کشور در این دوره از مسابقات حضور داشتند، افزود: صبا صابریان بروجنی در سطح intermediate b و طه صابریان بروجنی در سطح higher b موفق به کسب مقام سوم مسابقات یو سی مس جهان شدند.

حیات غیبی همچنین گفت: برنامه حساب ذهنی UCMAS یک برنامه منحصر به فرد برای رشد است که با استفاده از یک سیستم محاسبه نوآورانه با به ‌کارگیری چرتکه سبب پویایی دو نیمکره‌ چپ و نیمکره‌ راست مغز به طور هم ‌زمان می‌شود.

اهدای کاپ قهرمانی به خانواده شهید جیلان

طاها و صبا صابریان بروجنی که در مسابقات جهانی یو سی مس موفق به کسب مقام سوم شدند ضمن حضور با تمثال شهید جیلان در این دوره از مسابقات کاپ قهرمانی خود را به خانواده شهید مدافع حرم علیرضا جیلان اهدا کردند.

 قدردانی خانواده شهید جیلان از دانش آموزان بروجنی

دقایقی پیش مطلع  شدیم آقا طاها و صبا خانم صابریان بروجنی در مسابقات جهانی یو سی مس(حساب ذهنی) مالزی توانستند رتبه سوم را کسب کنند.

این کسب مقام مسرت بخش را خدمت تمامی مردم استان چهارمحال و بختیاری و مردم عزیز شهرستان بروجن و بویژه خانواده محترم صابریان تبریک عرض نموده و از این که نام و یاد فرزندمان(شهید مدافع حرم علیرضا جیلان بروجنی)و شهدای مدافع حرم را در این مسابقات زنده نمودید تشکر نموده و از خداوند منان برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی در تمام مراحل زندگی را خواستاریم.

خانواده فرمانده شهید مدافع حرم علیرضا جیلان بروجنی

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
, اهدای کاپ قهرمانی به خانواده شهید جیلان, اهدای کاپ قهرمانی به خانواده شهید جیلان,
,
,
,
,  قدردانی خانواده شهید جیلان از دانش آموزان بروجنی,  قدردانی خانواده شهید جیلان از دانش آموزان بروجنی,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه